خبرهای داغ:

باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت اعتلای فرهنگ و هنر بهره برد

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شاهرود در دیدار با بخشدار بیارجمند گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت اعتلای فرهنگ و هنر بهره برد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۸۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت اعتلای فرهنگ و هنر بهره بردبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان شاهرود با بخشدار بیارجمند در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار دیدار و گفتگو کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: توجه به مناطق کم برخوردار در حوزه برنامه‌های فرهنگی و هنری از دغدغه‌های ما بوده است که در این راستا باید برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در همه نقاط جریان یابد.
رضا مهدیان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت اعتلای فرهنگ و هنر بهره برد افزود: باید وارد محلات کم برخوردار شد و شادی و نشاط را دربین همه شهروندان ایجاد کرد.
بخشدار بیارجمند گفت: بیارجمند یکی از بخش‌های شهرستان شاهرود در استان سمنان که از تراکم جمعیت بالایی برخوردار است، با کمبود مراکز و امکانات فرهنگی روبرو است.
روح الله کریمی افزود: اهالی این منطقه امیدوارند با کمک و همکاری مسئولان شهرستان گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود که احداث مراکز فرهنگی و هنری یکی از این نیاز‌ها به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار