فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

طرح شهید سلیمانی یک اقدام موفق در رزمایش مقابله با کرونا بود/تا حضور بسیج در کشور پررنگ است هیچ خدشه ای به انقلاب وارد نمی شود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: طرح شهید سلیمانی یک اقدام موفق در رزمایش مقابله با ویروس منحوس کرونا بود که بسیج در مدیریت این طرح تلاش‌های ارزنده ای داشته است.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۲۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اباذر سالاری در آیین تجلیل از عوامل اجرایی و پرستاران طرح شهید سلیمانی در بندرعباس با اشاره به اینکه طرح حاج قاسم سلیمانی به فریاد ما رسید، افزود:یکی از مقوله های خدمت به مردم راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون بود و سپاه از بدو ورود ویروس منحوس کرونا پای کار آمد.

 وی بیان داشت: در این راستا قریب به ۱۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با ظرفیت پذیرش قریب به 2 هزار نفر در روز توسط بسیج در سطح استان هرمزگان راه اندازی شد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین با اشاره به نقش بانوان در اجرای طرح شهید سلیمانی و  واکسیناسیون عمومی در کشور تصریح کرد: خواهران ما در امر سلامت پیشگام بودند و با خدمت رسانی به جامعه باعث شدند سلامت جامعه پایدار بماند.

سردار سالاری ادامه داد: مدافعان حرم جانانه تلاش کردند و از اسلام و قرآن و ناموس مسلمین در سوریه و عراق دفاع کردند  و اگر شهدای مدافع حرم نبودند شاید حرم مطهر حضرت زینب(س)  امروز وجود نداشت.

به گفته مقام ارشد نظامی در استان هرمزگان؛ زمانی که بحران کمبود ماسک در دنیا وجود داشت کشورها به دنبال دزدیدن ماسک و غارت همدیگر بودند اما در ایران مردم و بسیج به صحنه آمدند و قریب به ۸۰ مرکز تولید ماسک حضور پیدا کرده بوند.

سردار سالاری با بیان اینکه شاهد حضور بانوان با چرخ های دوختنی قدیمی همانند دفاع مقدس در این عرصه بودیم خاطرنشان کرد: این اقدام باعث گردید فشارهای روانی جامعه کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه تا حضور مردم و بسیج در کشور پررنگ است هیچ خدشه ای به نظام و انقلاب وارد نمی شود، گفت: در برخی از مراکز بسیج، لباس برای بیمارستان ها تهیه می شود و این خدمت ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همین بسیجیانی که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و به فرمان امام راحل لبیک گفتند، امروز نیز در حفظ سلامت جامعه حضور پیدا کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار