به همت جمعیت جهادی حزب الله کهگیلویه و بویراحمد:

اهدای ۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت بویراحمد

جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و با هدف دستگیری از نیازمندان ۱۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند مناطق مختلف شهرستان بویراحمد توزیع کرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۳۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،محمدجواد درخشان دبیر جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرگزاری بسیج استان اظهار کرد: رهبری با شیوع ویروس کرونا در جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی خاصی که بعد از آن ایجاد شد؛ طرح مواسات و همدلی را برای دستگیری از نیازمندان تاکید کردند و اکنون این طرح در بخش های مختلف در حال اجرایی شدن است.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم کارهای خود را ازدست‌ داده و برخی از مشاغل تعطیل شدند که این امر منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی در برخی از خانوارها شد ولی مردم ایران با فداکاری و کمک‌های خود بخشی از این مشکلات را برطرف کردند.
 
دبیر جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به مناسبت ولادت سراسر نور حضرت حضرت زینب سلام الله علیها به منظور برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و...  تهیه شده که به دست آن‌ها رسید.
درخشان گفت: جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی مورد تاکید رهبری عزیز لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت مناطق محروم پشت کوه جلیل، مناطق حاشیه نشین یاسوج، آب چندار گلال لوداب، منطقه سیلاب، منطقه امامزادگان بی بی خاتونین(س)سقاوه توزیع شد.
محمدامین حسین نژاد جانشین جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن خداقوت به جهادگران جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد:این جمعیت جهادی از همان ابتدای شیوع کرونا در بین مردم و با مردم بوده است و همچنان هم کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، نان مهربانی ،مشاوره در زمینه های حقوقی،تحصیلی و خانواده و ازدواج، ارائه خدمات پزشکی ،خدمات مشاوره ای کشاورزی حضور میدانی موثر در زلزله شهر سی سخت،شناسایی معضلات و مشکلات و ایجاد راهکار برای حل و فصل آن در استان و ... در دستور کار قرار گرفت تا همه با هم برای کمک به نیازمندان جهادی وارد عمل شویم.

حسین نژاد افزود؛ عزیزان خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273817010158222 بانک سپه (انصار_سابق)به نام جمعیت جهادی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد واریز نمایند .


.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار