مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز:

نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب بستری مناسب برای تشویق پژوهشگران خواهران طلبه است

نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب مدارس علمیه استان البرز به مناسبت هفته پژوهش با هدف تعاملات برون حوزوی و عرضه آثار علمی طلاب خواهر در آستان مقدس امام زاده حسن کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۵۱
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب مدارس علمیه استان البرز در هفته پژوهش، هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها)، با حضور مسئولین استانی به ویژه دکتر عسکری نماینده شورای اسلامی مردم کرج در مجلس و حجت الاسلام و المسلمین کاظم لو مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز و همت معاونت های استانی و همکاری مدارس علمیه در آستان مقدس امام زاده حسن کرج برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم لو، مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه تعاملات برون حوزوی و عرضه آثار علمی طلاب خواهر استان در موضوعات مرتبط علوم اسلامی و انسانی در حوزه زن وخانواده، شناساندن حوزه های علمیه خواهران به عموم مردم و جذب برای پذیرش طلبه دانست و گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب بستری مناسب برای تشویق و تکریم پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فرهنگ و خودباوری خواهران طلبه است.
کاظم لو با اشاره بر غرفه های موجود در این نمایشگاه افزود: در کنار غرفه های آثار علمی طلاب خواهر، غرفه زن و خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و عرضه و فروش کتاب و نرم افزار های اسلامی نور در نظر گرفته شده است.

در پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب از به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار از طلاب جهادی خواهرِ عرصه خدمت به کادر درمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

عروس و داماد جوانی در دومین روز از نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی و فرهنگی طلاب از این نمایشگاه  بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۸ الی ۲۵ آذر ماه در آستان مقدس امام زاده حسن کرج برقرار می باشد.

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی کلیک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها