معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خبر داد

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در یزد

عزیزی گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا از فردا در استان یزد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۰۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ستاد ملی پیشگیری و مقابه با کرونا طرحی جهت هوشمندسازی مقابله با کرونا طراحی کرده است.

وی افزود: در این راستا، سامانه‌ای با عنوان سامانه امید تعریف شده و تمام خدماتی که قرار است در آینده در کل کشور برای مردم ارائه شود از طریق این سامانه خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه اجرای این طرح از فردا در استان یزد آغاز خواهد شد، اظهار داشت: این طرح ابتدا در ادارات و مجموعه‌های رسمی کشور اجرا می‌شود و همه کارکنان برای ورود به محل کار باید واکسن کرونا دریافت کرده و وضعیت واکسیناسیون آن‌ها مشخص باشد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی اصناف، حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، مراکز پژوهشی، فرهنگی و دانشگاهی قرار دارند و در نهایت نیز مراکز ورزشی و گردشگری نیز شامل اجرای این طرح خواهند شد.

وی عنوان کرد: همچنین سامانه‌ای -که به زودی جزئیات آن برای مردم تشریح خواهد شد- تعریف شده است که مردم عزیز باید به آن مراجعه کرده و اطلاعات‌شان را وارد کنند و هر خدماتی که می‌خواهند دریافت کنند از این طریق خواهد بود.

عزیزی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت استان یزد از نظر کرونا، وضعیت خوبی است؛ با این وجود، شکنندگی وجود دارد و با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها نیز بازگشایی شده‌اند، اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشود، بار دیگر دچار مشکل می‌شویم.

وی گفت: از نظر رنگ‌بندی کرونایی نیز، در حال حاضر شهر‌های بافق و بهاباد در وضعیت نارنجی و بقیه شهر‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار