خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

فعالیت تالارها و سالن‌های ورزشی در نهاوند با یک سوم ظرفیت

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به اینکه در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌بریم تالارها، سالن‌های ورزشی و مدارس می‌توانند با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۶۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

فعالیت تالارها و سالن‌های ورزشی در نهاوندد با یک سوم ظرفیت

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری،  کنترل و مقابله با کرونا ویروس شهرستان نهاوند ضمن تبریک ۱۶ آذر ماه روز دانشجو و ۱۹ آذر ماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: کادر درمان و پرستاران طی این دو سال و چند ماه از جان خودشان گذشتند تا بتوانند بیماران را به روال عادی خود برگردانند.

وی گفت: از همه مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها باید تا ریشه‌کنی کامل این ویروس در اولویت زندگی آحاد مردم باشد.

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش خبری کرونا ویروس و آگاهی رسانی به مردم بیان کرد: اصحاب رسانه همچنان مردم را از خطرات کرونا ویروس مطلع کنند.

وی افزود: وضعیت واکسن خوب است و کمبود واکسن نداریم و از همه مردم می‌خواهیم که حتما واکسن بزنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مختاری با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: مدیران مدارس دانش‌آموزان فاقد کارت واکسن را در مدرسه نپذیرند و اقدامات لازم برای تهویه مدارس را انجام دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌بریم تالارها، سالن‌های ورزشی و مدارس می‌توانند با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات