امام جمعه ابرکوه:

با مدیریت صحیح اقتصادی کشور، حربه زنگ زده تحریم‌های دشمن ناکارآمد می شود

حجت السلام حسینی: با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور، صبر و شکیبایی و همراهی مردم با دولت و سلب امنیت مفسدین اقتصادی است که حربه زنگ زده تحریم‌های دشمن ناکارآمد می‌شود و جلو لفاظی‌های صهیونیست‌ها هم در تهدیدهایشان گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۰۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور، صبر و شکیبایی و همراهی مردم با دولت و سلب امنیت مفسدین اقتصادی است که حربه زنگ زده تحریم‌های دشمن ناکارآمد می‌شود و جلو لفاظی‌های صهیونیست‌ها هم در تهدیدهایشان گرفته می‌شود.
امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی سند برجامی را که منطبق با قوانین حقوقی است آماده کرده و دو سند رفع تحریم‌های مغایر با برجام و نیز ارائه تضمین‌های لازم را به گروه ۴+۱ داده و سند سوم که سند راستی آزمایی طرف مقابل است را منوط به پذیرش دو سند اول می‌داند.
حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: ارائه این سند‌ها آمریکا را عصبانی و اروپا را به انفعال واداشته است؛ چراکه آن‌ها به دنبال توافق موقت هستند که نتیجه‌اش تخفیف تحریم‌ها است، نه لغو تحریم‌ها و رویکرد تیم ایرانی رفع یکپارچه تحریم‌ها به همراه اخذ تضمین و سپس راستی آزمایی از اقدامات انجام شده است.
حسینی تصریح کرد: اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور ۲۰ تا ۳۰ درصد است و چنانچه مدیریت صحیح و فرهنگ‌سازی برای کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر اعمال شود، مشکلات را حل خواهد کرد.
وی یادآور شد: اصلاح ساختار‌های مالیاتی، تلاش برای اخذ مالیات‌های به زمین مانده، جلوگیری از فرار مالیاتی، اجرایی شدن قانون اصلاح فضای کسب‌وکار، فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایا در نظام پرداخت حقوق، همه بخشی از راهکار‌های مدیریت صحیح اقتصادی کشور است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به سفر مقام اول امنیتی امارات به ایران اشاره کرد و افزود: گرچه ایران از حسن روابط با همسایگان استقبال می‌کند؛ اما هدف امارات روپوش دادن به رسوایی و بدنامی‌اش در جریان عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و برقراری نوعی موازنه و جبران است.
حسینی تأکید کرد: امارات محتاج ایران است و نمی‌تواند چنین کشور بزرگی را از حوزه اقتصاد خود حذف کند و تداوم تنش و محدودیت در روابط با ایران را به نفع اقتصاد خود نمی‌داند. به همین جهت نمی‌خواهد از فهرست کشور‌های مورد توجه ایران حذف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار