خبرهای داغ:

دیدار فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی استان سمنان با جانباز ۷۰درصد دفاع مقدس

شاهرود_به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی استان سمنان با خانواده جانباز ۷۰ ٪ محمدمهدی امامیون دیدار و از همسر این جانباز تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۷۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی استان سمنان به اتفاق معاونت فرهنگی و معاونت قرارگاه مسول واحد خواهران قرارگاه با خانواده جانباز ۷۰ ٪ مهدی امامیون دیدار و از همسر این جانباز تجلیل کردند.
در این دیدار که با حضور روای ۸ سال دفاع مقدس عباس اکبریان، حجت السلام والمسلمین فاضلی، مداح اهل بیت مصطفی اویس قرنی، فرزند همرزم شهید این جانباز فضلی و خواهر شهید حاج بابا کابوسی برگزار شد، محمد مهاجری فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی استان سمنان اظهار کرد: همسران جانبازان صبر و بردباری را از حضرت زینب (س) آموخته اند و از این رو صبر و بردباری آنان قابل تکریم و تجلیل است و به طور قطع هر یک از همسران جانبازان الگویی بزرگ برای دختران ایران زمین هستند و ما باید قدردان تلاش و ایثار آن‌ها باشیم.
او افزود: جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی هستند و اگر صبر و تحمل همسران آنان که با قبول شرایط جانبازی همسر خویش مسئولیت زندگی را به دوش کشیده اند نبود، امروز جانبازان نمی‌توانستند در تمام صحنه‌ها با قدرت به فعالیت مشغول شوند.
حاج عباس اکبریان نیز بخشی از خاطرات و نحوه جانبازی این شهید زنده را بیان و مصطفی اویس قرنی به مولودی خوانی پرداخت و حجت‌الاسلام فاضلی در مورد ویژگی‌های حضرت زینب (س) مطالبی بیان و سپس همسر جانباز بخشی از خاطرات را بیان کرد.
در پایان از همسر جانباز ۷۰ درصد مهدی امامیون تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار