خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) :

۱۲۰نیروی بسیج در نظارت بر بازار به کمک دولت می آیند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص کمک به دولت در جهت تنظیم بازار و نظارت گفت: در مرحله اول این طرح بیش از ۱۲۰نفر از نیروهای بسیجی با آموزش های لازم در جهت نظارت بر بازار و قیمت ها به کمک دولت می آیند.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۳۵
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری با اشاره به سودجویی ها و بازار مصرفی مردم گفت: بسیج با تفاهم نامه ای که با دولت منعقد کرده است از ظرفیت مردمی خود برای نظارت بر بازار و گلوگاه های فساد که مردم را مورد هجمه قرار می دهند شناسایی و در کنار دولت برابر قانون همکاری خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای همکاری با سازمان صمت،جهادکشاورزی،تعزیرات، اتاق اصناف، استانداری جهت نظارت بر بازار به طور مستمر مشغول خواهند بود و در مراحل بعدی به صورت گسترده فعال خواهند شد.اقدامات در جهت شناسایی دلالان و سودجویان، گرانفروشی و سایر موارد که مورد تفاهم قرار گرفته عملیاتی خواهد شد تا مردم به آرامش نسبی در بازار برسند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری نهادها و دستگاه های مسئول بتوانیم سهم کوچکی در آسایش و رفاه مردم داشته باشیم، بسیج بدنه جدا ناپذیر مردم بوده که هر اقدامی که در جهت امنیت و آسایش مردم باشد بسیج در کنار دولت خواهد بود.

انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار