با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک سخنگوی سپاه کربلا به مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران

ساری-سخنگوی سپاه کربلا در پیامی انتصاب مرتضی نوربخش کلائی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری مازندران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۰۳
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی و تبلیغات و سخنگوی سپاه کربلا با صدور پیامی انتصاب مرتضی نوربخش کلائی به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری مازندران را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیات الهی

برادر گرامی جناب آقای مرتضی نوربخش کلائی

اصحاب رسانه و مطبوعات نقش اثرگذاری در راستای توسعه، بالندگی و شکوفایی جامعه در تمامی عرصه‌های مختلف دارند و دلیل رکن چهارم دموکراسی همین نقش ویژه رسانه در ارتباطات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و .. است تا با تبیین افکار و اظهارات مسئولانه به عنوان یک ظرفیت در خدمت مردم و در شان یک جامعه اسلامی قرار بگیرد.

یقینا مدیریت توانمند و اثربخش همراه با تجارب برجسته شما برادر مؤمن و متعهد موجب تقویت، تحول و تعامل با رسانه‌ها به ویژه مردم نجیب و قدرشناس مازندران را فراهم خواهد نمود و معاونت روابط عمومی سپاه کربلا هم برخود فرض میداند برای ارتقای کیفی روابط عمومی‌ها در جهت افزایش سطح آگاهی، روشنگری و مطالبه گری مردم همکاری‌های لازم را بعمل آورد.

بدینوسیله انتصاب حضرتعالی از سوی مقام عالی دولت در مازندران را در سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری مازندران صمیمانه تبریک عرض کرده و توفیق و سربلندی تان را برای خدمتی در جهت رشد و شکوفایی و اعتلای رسانه و مطبوعات استان مازندران از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار