با حضور سردار شهسواری

پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در سپاه خوی برگزار شد

با حضور سردار شهسواری، پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۵۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه خوی با هدف تجلیل از رده های برتر بسیج با حضور حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در خوی برگزار شد.

 در این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ایثار سپاه خوی برگزار شد، از رده های مختلف و برتر بسیج و کارکنان سپاه خوی تجلیل به عمل آمد.

شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در این جشنواره برگزاری جشنواره مالک اشتر را فرصت بسیار مناسبی برای معرفی چهره ها و رده های برتر بسیج شهرستان ها در عرصه مدیریتی دانست و افزود: امروز بسیج در معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان باید گام بردارد.

وی رمز پایداری انقلاب اسلامی را پیروی از فرهنگ عاشورا و حرکت در مسیر اهداف والای امام خمینی (ره) دانست و افزود: ملت ایران در مسیر عاشورایی حرکت می‌کند.

شهسواری با برشمردن نقش هشت سال دفاع مقدس در سازندگی کشور و تحکیم اراده ملت، تاکید کرد: برای رسیدن به قله های سرافرازی باید همواره برای تقویت قدرت ملت ایران تلاش کنیم.

علایی فرمانده سپاه خوی در این جشنواره از کسب رتبه برتر سپاه خوی برای سومین سال متوالی در جشنواره مالک اشتر خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره 58 نفر از بسیجیان و کارکنان رده های برتر شناخته شده اند، که 18نفر از آنها به بخش استانی جشنواره راه یافتند.

وی در ادامه اقتدار بسیج را نشانه قدرت کشور دانست و بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگی بسیج در جامعه تاکید کرد.

در پایان این جشنواره با اهدای لوح و هدایا از رده های برتر فرماندهی و مدیریتی بسیج در سطح شهرستان و 18رده برتر استانی تجلیل به عمل آمد.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان در سفر به خوی با حضور در منزل شهید غلامرضا بقایی با مادر این شهید سرافراز دیدار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار