مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

حضرت زينب(س)نماد صبر و استقامت است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت :عفاف،صبر و استقامت از ویژگی‌های حضرت زینب (س)مي باشد.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۵۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

حجت الاسلام محمد علي تيموري در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان؛ضمن تبريك ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زينب (س)و روز پرستار اظهار داشت: از ويژگي هاي شخصيتي این بانوی بزرگوار می‌توان به عبودیت در مشکلات، درس تسلیم و رضا ،صفا و حجاب و شجاعت و فصاحت اشاره کرد.

حضرت زينب(س)نماد صبر و استقامت است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ٣٦ انصارالمهدي(عج)استان زنجان با بیان اینکه قیام عاشورا و چگونگی به ثمر نشاندن آن توسط حضرت زینب (س)و خاندان پیامبر اسلام(ص)تحقق یافت اشاره و تاکید کرد: اگر اين خاندان بزرگوار در واقعه کربلا حضور نداشتند،اخبار و اهداف قیام عاشورا به درستی به گوش جهانیان نمی رسید و یزیدیان به راحتی می توانستند قیام را در سکوت و به دست فراموشی بسپارند لذا تبیین و روشنگری یکی دیگر از شاخصه های اخلاقي حضرت زینب(س)میباشد.

 

 

حجت الاسلام تیموری در پایان دلیل نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار را محبت های عاطفی اين بانوي بزرگوار به تمام اعضای خانواده و مراقبت از فرزندان حضرت سیدالشهدا(ع)در طول سالهای متمادی عنوان كرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار