سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز:

سینوفارمی‌ها دُز سوم واکسن را تزریق کنند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه البرز در حالت پایدارنزولی کرونایی قرار گرفته است، گفت: تمام افرادی که واکسن غیرفعال همچون سینوفارم دریافت کردند، برای تزریق دز سوم اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۴۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، گفت: تمام افرادی که واکسن های غیر فعال از جمله سینوفارم دریافت کردند، برای تزریق دُز سوم واکسن به مراکز تجمیع مراجعه کنند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز ضمن تبریک هفته پرستار، در خصوص شرایط کرونایی استان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بیماری کرونا در البرز پایدار و آمارها رو به نزول است. از روز شنبه تمام شهرستان‌ها در شرایط رنگ آبی قرار گرفته که این امر به دلیل واکسیناسیون گسترده و تاثیر گذاری آن و بخشی به دلیل رعایت موارد بهداشتی توسط مردم است.
وی یادآور شد: با توجه به سویه جدید و احتمال ورود آن به کشور، اگر دچار ساده انگاری شویم، فقط به واکسن تکیه کنیم و رعایت موارد بهداشتی را جدی نگیریم، این امر می‌تواند زمینه ای برای آغاز موج جدیدی از شیوع کرونا باشد.
این مقام مسؤول در مورد دُز سوم واکسن، گفت: اگرچه برای تزریق دُز سوم واکسن در برخی نقاط کشور محدودیت‌هایی وجود دارد، در استان البرز تسهیلاتی در استان البرز مقرر شده و تمامی افراد بالای ۱۸ سال که ۴ ماه از تزریق دُز دوم واکسن آنها گذشته باشد، می توانند برای تزریق دُز سوم به مراکز تجمیع واکسن مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه اولویت تزریق دُز سوم واکسن با افراد دارای سن بالا و بیماری‌های زمینه ای است، تاکید کرد: افرادی که واکسن های غیر فعال از جمله سینوفارم تزریق کردند، برای تزریق دُز سوم واکسن مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها