خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند:

خلأ تدوین سند چشم‌انداز در نهاوند محسوس است

نهاوند-سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: خلأ تدوین سند چشم‌انداز در شهرستان احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۱۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خلأ تدوین سند چشم‌انداز در شهرستان احساس می‌شود، بیان کرد: نیاز است مدیران ظرف مدت ۱۰ روز اهداف و برنامه دستگاه خود را برای تدوین سند توسعه و چشم‌انداز شهرستان منطبق با اهداف دولت انقلابی آیت الله رئیسی برنامه‌ریزی و به فرمانداری شهرستان ارائه دهند که یکی از نیازهای اساسی شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ادارات درب اتاق‌های خود را به روی مردم نبندند، گفت: اکثر ارباب رجوع‌های فرمانداری، از عملکرد ضعیف ادارات و بانک‌ها شکایت دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند افزود: مدیرانی که قصد خروج از شهرستان را دارند، باید با هماهنگی دفتر فرماندار و تعیین جانشین خود باشد.

وی گفت: از اتاق اصناف و بازرسی‌ها می‌خواهیم که از واحدهای صنفی و کنترل قیمت‌ها مطلع باشند و در این امر هیچگونه کوتاهی در مقابل متخلفان نداشته باشند.

سلگی افزود: شهرداری‌ها، ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل برای شرایط بحرانی و بارش‌ها داشته باشند.

*رضایت خدا و خلق خدا بهترین سرمایه است

امام جمعه شهرستان نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: در مسیرهای زندگی و خدمتتان فرصت‌هایی پیش می‌آید که باید قدر این فرصت‌ها دانسته شود و آگاه باشید که این فرصت‌ها از دست نروند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع)  گفت: رضایت خدا و خلق خدا بهترین سرمایه است که مسئولین باید به آن عمل کنند.

وی ضمن تقدیر از خدمات مراد ناصری فرماندار سابق شهرستان نهاوند و با اشاره به اینکه نیروهای بومی در رأس کار شهرستان قرار بگیرند، گفت: آقای سلگی یک مدیر بومی و انقلابی است و امیدواریم از این فرصت‌ها برای شهرستان به خوبی استفاده کنند و وارد حواشی نشوید و در مسیر رضایت خدا و خلق خدا و توسعه شهرستان گام بردارند.

*مشکلات شهرستان باید ریشه‌یابی شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند نیز در ادامه بیان کرد: رضایت مردم در خروجی عملکرد ما مسئولین بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کنیم مشکلات مردم در همه زمینه‌ها مد نظر ما باشد.

حجت الاسلام محسن یوسفی افزود: مشکلات شهرستان نهاوند باید ریشه‌یابی شوند که متاسفانه در حوزه فرهنگ کوچک‌ترین توجهی به آن نمی‌شود.

وی تصریح کرد: به ثمر رسیدن طرح‌ها در شهرستان نیازمند تلاش و همدلی است که در نهایت به رضایتمندی مردم منجر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات