خبرهای داغ:
به همت معاونت سیاسی سپاه استان سمنان:

برگزاري نشست تخصصي مسئولين قرارگاه روشنگري سپاه استان سمنان در مشهد مقدس

نشست تخصصي مسئولين و فعالين قرارگاه روشنگري سپاه استان سمنان به همت معاونت سياسي سپاه استان سمنان در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۱۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام ابراهيمي مسئول معاونت سياسي سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج گفت: نشست تخصصي مسئولين و فعالين قرارگاه روشنگري سپاه استان سمنان به همت معاونت سياسي سپاه استان سمنان در مشهد مقدس  به مدت سه روز با حضور سردار فرماندهي سپاه استان و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان و مسئولين نمايندگي ولي فقيه در نواحي و تيپ 12 و و هاديان سياسي فعال در طرح ثامن برگزار شد.

وي افزود: طرح ثامن با هدف ايجاد بستر مناسب در پيام رسان هاي داخلي جهت برگزاري نشست هاي تخصصي سياسي در فضاي مجازي مي باشد که در ايام شيوع بيماري کرونا نقش بسزايي در بصيرت افزايي بسيجيان داشته است.

حجت الاسلام ابراهيمي تصريح کرد: طرح ثامن با هدف ارتقاء دانش بسيجيان در حوزه فضاي مجازي برگزار شد که خوشخبتانه آثار و برکات فراواني را به همراه داشته است.

مسئول معاونت سياسي سپاه استان سمنان ادامه داد: امروزکشور ما در جنگ رسانه اي با دشمنان قرار دارد و طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب، وظيفه ي همه ي مردم تبيين حقايق است که در اين راستا بسيجيان مي توانند در فضاي مجازي موثر عمل کنند.

ايشان ادامه داد: در اين جلسه موضوعات کارشناسي و نقاط ضعف و قوت مطرح و از هاديان سياسي فعال در طرح ثامن و انتخابات و شبکه هاي مجازي تقدير به عمل آمد.

گفتني است طرح ثامن بهره گيري از ظرفيت فضاي مجازي در شرايط کرونا در جهت برگزاري جلسات و نشست هاي سياسي و بصيرت افزايي در آحاد بسيج مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها