خبرهای داغ:

تاکید دادستان شاهرود بر احقاق حقوق عامه و بیت المال

شاهرود_دادستان شاهرود در دیدار با انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران مهر بر احقاق حقوق عامه و بیت المال تاکید کرد و از خبرنگاران خواست در این راستا همراه و همکار دستگاه قضا باشند.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۶۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام رضی پارسامنش در دیدار با موسسین انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران مهر شاهرود در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی این شهرستان با تاکید احقاق حقوق عامه و حفظ و حراست از بیت المال و رسیدگی به مشکلات مهم جامعه اظهار کرد: خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی و چشم بینای جامعه هستند و ما از کمک و همراهی و همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران در مسیر احقاق حقوق عامه استقبال می‌کنیم.
دادستان شاهرود تاکید کرد: تمام تلاش و همت ما خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و احقاق حقوق عامه و مقابله با ترک فعل مدیران در امورات محوله و وظیفه ذاتی آنان است.
او با بیان اینکه رضایت مردم اولویت ماست، افزود: همه ما وظیفه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را داریم و در طول هفته شبانه روز تلاش در این راستا داریم و تمام مشکلات منعکس شده به ما پیگیری می‌شود.
پارسامنش با اشاره به اینکه امروز با توجه به فضای مجازی و انعکاس مشکلات و تخلفات در این فضا و قانون سوت زنی ما شاهد این هستیم که پاسخگویی مسئولان در این راستا وجود دارد و باید این موارد بیشتر تا تخلفات کاهش یابد.
او با استقبال از مطالبه گری و پرسش گری رسانه‌ها و خبرنگاران و حمایت از این موضوع بر تعامل و همکاری در این راستا تاکید کرد.
در این نشست خبرنگاران حاضر می‌به این دیدگاه‌ها و موضوعات مختلف صنفی و شهرستانی پرداخته و بر حمایت از دستگاه قضا برای احقاق حقوق عامه و ترک فعل مدیران تاکید کردند.

این نشست با همکاری بسیج رسانه شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها