خبرهای داغ:

مسابقات والیبال جام بسیج شاهرود با قهرمانی تیم بایزید بسطامی پایان یافت

شاهرود_ مسابقات والیبال هفته بسیج، به همت هیأت والیبال و حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف درراستای المپیاد بزرگ ورزشی بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۷۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

مسابقات والیبال جام بسیج شاهرود با قهرمانی تیم بایزید بسطامی پایان یافتبه گزارش خبرنگار بسیج، این مسابقات با هماهنگی هیات والیبال شهرستان شاهرود با همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف با حضور ۱۲ تیم از بسیجیان در قالب سه گروه چهار تیمی به مدت ۵ روز در سالن ۹ دی مجموعه ورزشی شهدای بسیج سپاه ناحیه شاهرود برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات با انجام ۱۸ بازی دردور مقدماتی، شش تیم به دور بعد صعود و در دو گروه سه تیمی به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم بتن آماده البرز، شهرداری رویان، خانه چوب و بایزید بسطامی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که پس از انجام بازی‌های ضربدری تیم‌های بتن آماده البرز و شهدای رویان برای بازی رده بندی و تیم‌های خانه چوب و بایزید بسطامی برای دیدار فینال به مصاف هم رفتند که در پایان مسابقات، تیم بایزید بسطامی مقام اول، تیم خانه توپ مقام دوم و تیم بتن آماده البرز مقام سوم را کسب کردند.
در اختتامیه این مسابقات معاونت بازرسی و مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و هیأت والیبال شهرستان و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف حضور و جوایز تیم‌های برتر اهدا شد.
این مسابقات در قالب المپیاد بزرگ ورزشی بسیج شاهرود برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها