امام جمعه سنجان گفت:

فرهنگ شهدا فرهنگ ایستادگی، خودباوری و فداکاری است

امام جمعه سنجان گفت: نباید هرگز یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم که اقتدار و سرافرازی کشور مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران است و باید قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان وایثارگران باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۶۹
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام گلدوست امام جمعه سنجان در دیدار با خانواده شهید شعبانعلی عابدی دینه کبودی گفت: فرهنگ شهدا یک ذخیره بی‌نظیر در همه ابعاد زندگی انسان است که می‌تواند کشور را در برابر دسیسه‌ها و آفات دشمنان بیمه سازد.

وی افزود: فرهنگ شهدا، فرهنگ ایستادگی در برابر دشمنان، فرهنگ ظلم ستیزی و مظلوم یاوری، فرهنگ خود باوری و فرهنگ فداکاری و ایثار است.

امام جمعه سنجان گفت: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان، جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم، افزود: مسئولان باید دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام گلدوست ایثار و از خودگذشتگی شهدا را از مهمترین عوامل حفظ انقلاب دانست و گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را به نخواهد داد.

ارسال نظرات