کمیته امداد استان اردبیل

پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف اشتغال مددجویان کمیته امداد ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به طرح‌های مشاغل خانگی و صنایع کوچک تولیدی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۹۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸

پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین دشتی اظهار کرد: امسال هدف گذاری کمیته امداد ایجاد فرصت اشتغال برای دو هزار نفر از مددجویان است تا با این حرکت خودکفایی و خوداتکایی خانواده‌ها فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره در حوزه اشتغال با استقبال روستاییان و ساکنان شهر‌های کوچک به ویژه فعالان صنایع خرد و مشاغل خانگی روبرو شده است که سعی داریم از ظرفیت این تسهیلات در راستای منابع مورد نیاز اشتغال مددجویان استفاده کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال طرح‌های اشتغالزایی در اختیار بانک‌های عامل استان قرار گرفته تا با هدف گذاری اشتغال برای ۴ هزار نفر تسهیلات این بخش پرداخت شود.

ارائه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلاتبه ازای جذب هر نیروی کار از خانواده کمیته امداد 

دشتی بیان کرد: عمده کارآفرینان راغب به دریافت این تسهیلات هستند تا به عنوان سرمایه در گردش بتوانند از این منابع استفاده کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: قرار است به ازای جذب هر نیروی کار از خانواده کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کارآفرینان و صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی پرداخت شود تا پایداری اشتغال و درآمدزایی را شاهد باشیم.

اشتغالزایی برای ۲ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)
۲ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل مشغول به کار شده اند.
پرداخت بیش از ۲۰میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته‌امداد
رئیس کمیته امداد استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از مددجویان و توانمندسازی آنان در ۵ ماهه اول سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

ارسال نظرات