خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود/ جهادی‌ها ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردند

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از توزیع دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان در روز‌های اخیر خبر داد و گفت: گروه‌های بسیجی و جهادی، ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردند.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۱۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود/ جهادی‌ها ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردندبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم، با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در راستای خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی و پایگاه‌های بسیج شهرستان، دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان توزیع شد.
او افزود: ۴۰ سرویس جهیزیه به ارزش هر سرویس ۳۵ میلیون تومان نیز به همت خیران جهادی و بسیج سازندگی تهیه و به زوج‌های کم‌برخوردار شهرستان اهدا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر آمادگی بسیجیان شهرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف جهاد گفت: بسیجیان شهرستان در تحقق منویات رهبر انقلاب تلاش می‌کنند و جهاد خدمت‌رسانی، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت در طرح‌های سلامت از اقدامات خالصانه بسیجیان در خدمت به مردم است.
خوش‌قدم با اشاره به برگزاری رزمایش خدمت در محلات کم‌برخوردار شاهرود گفت: با همکاری شهرداری شاهرود و قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه ناحیه شاهرود، خدمت جهادی در پاک‌سازی و زیباسازی محلات در هفت محله ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها