پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از بسیجیان

سرهنگ هاتفی به پاس حضور رده‌های مقاومت بسیج و بسیجیان در برنامه‌های هفته بسیج پیام قدردانی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۸۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر به پاس حضور باشکوه رده‌های مقاومت بسیج و بسیجیان شهرستان اشکذر در برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج پیام قدردانی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولایت را وفاداری بسیجی/ تو دین را بهترین یاری بسیجی
چه فخری بیش از این که با حضورت/ به چشم دشمنان خاری بسیجی

خدای عزوجل را شاکریم که امسال نیز، چون سنوات گذشته شاهد حضور بابرکت و با شکوه رده‌های مقاومت بسیج و حضور خوب و پرشور بسیجیان انقلابی و ولایتمدار شهرستان اشکذر در برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج بودیم و این حضور مصداق بارزی شد برفرمایش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند: تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

درود خدا بر شما که در برهه‌های سخت، چون ۸ سال دفاع مقدس، سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کردید و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمودید و بار دیگر در این زمان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی، علمی، آموزشی و تربیتی و بصیرتی برای آبادانی این آب و خاک همچون برگزاری رزمایش اقتدار، یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی، فضاسازی، اردو‌های زیارتی، برپایی نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده معظم شهدا و. در جهاد بوده و هستید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، بر خود لازم میدانم به عنوان سربازی کوچک و خادمی خدمتگذار، از حضور مخلصانه، هوشمندانه و با شور و شعور نیروی‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر و اقشار، فرماندهان و اعضای گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، بیت المقدس، کوثر، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندهی محترم انتظامی و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بسیج همکاری و مساعدت نموده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و عاقبت به خیری را از خداوند منان برایشان خواستارم. /

سرهنگ پاسدار حسین هاتفی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

ارسال نظرات