جوانی که نیمی از عمر خود را بسیجی بوده است

یک‌ جوانی که نیمی از عمر خود را بسیجی بوده گفت: افتخار می کنم که یک بسیجی هستم و به عنوان یک جوان بسیجی در تمامی اقشار از جمله بسیج محلات، حضوری فعال داشته ام.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۸۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: امیرحسین احمد زاده از بسیجیان اقشار کشاورز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در رزمایش اقتدار بسیجیان که در حرم بینانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

وی که در رزمایش اقتدار بسیجیان استان تهران و تجدیدبیعت و میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر امام خمینی(ره) شرکت کرده بود، گفت: افتخار می کنم که یک بسیجی هستم و به عنوان یک جوان بسیجی در تمامی اقشار از جمله بسیج محلات، حضوری فعال داشته ام. 

این جوان 16 ساله بسیجی با بیان فرمایشات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی در سالروز فرمان بسیج در آذر سال 59 فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را اعلام کردند و من نیز از 9 سالگی وارد عرصه بسیج شدم و در تمامی دوره های آموزشی بسیج شرکت کرده ام در حال حاضر نیز مسئول آموزش نظامی حوزه 357 هستم.

وی خاطرنشان کرد: نشان بسیجی را بر سینه خود زده ایم و رمز بسیجی بودن گوش به فرمان بودن و در رکاب حضرت اقا بودن است و ما جان خود را در راه انقلاب و آرمان های اسلام و انقلاب بر کف گرفته ایم و سرباز گوش به فرمان ولایت هستیم. در هر موضوعی آمادگی جان فشانی داریم در تمام بحران ها، سیل، زلزله، بحران کرونا و ... در کمک و خدمت به مردم پیشگام هستیم و در حوزه کشاورزی هم آمادگی داریم که هر کاری از دست ما بر می آید انجام دهیم

ارسال نظرات