رییس مجمع نمایندگان استان یزد:

بسیج افقی گسترده‌تر از سایر نهاد‌های کشور دارد

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بسیج محدود به کار‌های روزمره نیست بلکه با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۲۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از یزد، محمد صالح جوکاررئیس مجمع نمایندگان استان یزد در همایش بزرگ ۴۰۰۰ نفری اقتدار بسیجیان یزد در مجموعه ورزشی زمزم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: با فرمان تاریخی حضرت امام راحل (ره) یک خورشید تابان بر تارک انقلاب مقدس اسلامی افزوده شد و هرروز در سایه ولایت آثار این دستاورد بزرگ بیش از پیش نمایان می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با گذشت زمان مشخص شد در سایه این خلاقیت بی‌بدیل امام عظیم‌الشان (ره) چه نهاد ارزشمندی در کشور ایجاد شده و در حقیقت بسیج پیشگام انقلاب اسلامی برای گذر از مشکلات اساسی کشور است.

جوکار با بیان اینکه بسیج تشکلی است که تفکر و روحیه انقلابی در آن متبلور شده است، تصریح کرد: افق بسیج محدود به کار‌های روزمره نیست بلکه افقی گسترده‌تر از سایر نهاد‌های کشور دارد و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جهادی بسیجیان با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

ارسال نظرات