خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی بدون بسیج ماندگار نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یک وقت فکر می کردیم بسیج را لازم داریم تا متجاوزی مانند صدام را عقب برانیم اما اکنون به این رسیده‌ایم که انقلاب بدون بسیج ماندگار نیست.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۶۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی خواهران استان قم گه در محل سالن همایش‌های جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد، با تبریک هفته بسیج گفت: یک وقت فکر می کردیم بسیج را لازم داریم تا متجاوزی مانند صدام را عقب برانیم اما اکنون به این رسیده‌ایم که انقلاب بدون بسیج ماندگار نیست.

حاجی صادقی ادامه داد که انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب است و امروز دشمن از حمله مستقیم به اسلام و ایران ناامید شده و به دنبال این است که مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت :بسیج در میدان عمل محقق کننده و انعکاس دهنده فرهنگ عاشورایی و مقدمات ظهور است و بصیرت دینی را به تمام معنا به ما و همه عالم شناسانده است.

وی ادامه داد: بسیج و بسیجیان در بالاترین مراحل انقلاب همچون گذشته همواره به وظایف خود عمل کرده و همگام با اهداف این انقلاب و در راستای تحقق این اهداف حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اهمیت حضور خواهران در بسیج تاکید کرد:امروزه نقش خواهران بسیجی در جامعه بسیار بالا و مهم است و باید دین خدا واهداف انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

گفتنی است در این همایش از پیام تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به بسیجیان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات