مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

وظیفه طلبه های بسیجی دفاع بی تعارف از انقلاب اسلامی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز وظیفه علما و روحانیان و یک طلبه این است که بدون تعارف با تفکر بسیجی و روشنفکری دینی از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۴۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج درهمایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی هرمزگان افزود: یک روحانی و طلبه بسیجی باید در چهله دوم انقلاب طبق آن چیزی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است، دفترچه ای به صورت دائم در دست داشته باشد و آن را در تمام منابر و مجالس برای مردم بویژه نسل جوان بیان کند.

وی با اشاره به اینکه در چهله دوم انقلاب اسلامی که بسیار حساس تر از 40 سال قبل است، وظیفه ما طلبه ها مهم تر خواهد بود، بیان داشت: مدتی است که دست های پشت پرده تلاش می کنند که حوزه های علمیه را دچار سکولاریسم کنند یعنی اینکه دشمن با نفوذی که دارد و با کارهایی که انجام می دهد؛ مدارس علمیه ما را در دفاع از انقلاب اسلامی بی خیال و بی تفاوت کند پس می طلبد  در منبری که به نام امام حسین(ع) برپا می شود از ارزش ها و اصول انقلاب نیز دفاع شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: قیام امام حسین(ع) میسر را برای ما فراهم کرد که امروز پرچم توحید در تاریخ انقلاب را که به دست امام راحل و حمایت ملت برافراشته شده برای برپایی حکومت جهانی توحید وعدالت به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی با اشاره به اینکه امامین انقلاب تحقق پنج گام اساسی را برای رسیدن به هدف نهایی در جایگاه بسیج طلاب و اساتید از ما می خواهند؛ اظهارداشت: برای رسیدن به هدف نهایی یکی خود نهضت و انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی بوده که اکنون انجام شده است و برای تشکیل دولت اسلامی نیز گرچه قدم هایی برداشته شده اما هنوز به آن تشکیل نهایی یعنی دولت اسلامی نرسیده ایم.

وی گفت: دولت اسلامی یعنی اینکه تمام کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس تعالیم دین و اسلام و به دور از انحراف ها و فساد کارها را انجام دهند که امیدواریم در چهله دوم این امر محقق شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: دولت اسلامی که شکل گرفت به تبع آن جامعه اسلامی را شکل خواهد داد و آن جامعه اسلامی به عنوان الگو مرزها را دربرخواهد داشت و تمدن نوین اسلامی ایجاد خواهد شد که در این مسیر تنها راه رسیدن به گام نهایی غالب شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

وی گفت: یک ماموریت خاص و ویژه در دل بسیج برعهده علما و طلبه ها خواهد بود که در هر پایگاه و مسجدی و هرجایی که بسیج هست، در بین آن ها یک طلبه بسیجی نیز کمک خواهد کرد تا مسیر هموار شود و از آن آفت و انحرافاتی که نسل جوان را تهدید می کند، در امان بمانند.

 

 

 

 

ارسال نظرات