نماینده ولی فقیه در مازندران:

معاونت بسیجیان نخبه در استانداری مازندران تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در استانداری معاونت بسیجیان نخبه تشکیل شود تا زحمات نخبگان به مرحله عمل برسد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

در هفته بسیج،به همت سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا همایش نخبگان بسیجی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار ظهر امروز در مرکز فرهنگی اهل بیت ساری برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی د راین همایش ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اینکه نخبگان و بسیج  بسیار مهم و راهگشا هستند،گفت:چرا ما با داشتن نخبگان و بسیجیان این همه مشکل داریم، در ایده دادن و نظریه پرداختن مشکل و کمبودی نیست، ولی بهتر است اولویت‌بندی صورت بگیرد.



نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بالاترین رشد مقالات علمی ایران در دنیا، افزود: علم نخبگان ما باید ینتفع باشد، این مسئله باید در کشور و استان البته توسط استاندار نهادینه شود.

آیت الله محمدی لائینی با تصریح به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان، ادامه داد: بسیاری از نخبگان و بسیجیان  دارای طرح‌ها و ایده‌های خوبی هستند، ولی به آن‌ها توجه نمی‌شود.

امام جمعه ساری با تاکیدبرانیکه  همانطوری که  تصمیمات مجریان باید پیوست انقلابی داشته باشد فعالیت‌های علمی و فرهنگی هم باید پیوست اجرایی داشته باشد، اضافه کرد: برای طرح‌های فرهنگی پیوست اجرایی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود،به دپوی کالا در انبارها هم اشاره کرد و افزود: در  بندر امیرآباد بیش از ۴۲۰ هزار تن نهاده‌های دامی  مثل جو حدود دو سال مانده و فاسد شده  از طرفی، دام‌ها از گرسنگی تلف می‌شوند، صنایع چوب و کاغذ به زمین خورده است.

آیت الله محمدی لائینی با سوال این مطلب که چرا باید نساجی بهشهر نابود می‌شد، نساجی قائم شهر، هفت تپه‌ها، دشت مغان‌ها و ... افزود: آقایان نخبه کجا هستند؟ ایده یا طرح ندارند؟ یا از ایده آن‌ها استفاده نمی‌شود؟

نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز امیدواری کرد: در استانداری معاونت بسیجیان نخبه تشکیل شود تا زحمات نخبگان به مرحله عمل برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها