خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد

برگزاری نشست‌های کتابخوانی به همت پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار

بهار-مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار از برگزاری نشست‌های کتابخوانی دانش‌آموزان طرح بهنام محمدی و بانوان اعضای حلقات صالحین به همت پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۱۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

منیژه قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: نشست کتابخوانی دانش آموزان طرح بهنام محمدی پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار در کتابخانه شهید باهنر همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست دانش آموزان ساعاتی را به مطالعه کتاب پرداختند و مربی طرح بهنام محمدی نیز در مورد کتاب و مطالعه مطالبی برای دانش آموزان عنوان کرد و بیان داشت: خواندن کتاب‌های غیر درسی در کنار تحصیل باعث شکوفایی استعداد می‌شود.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار عنوان کرد: همچنین در راستای بصیرت افزایی و ترغیب بانوان به کتاب و کتابخوانی نشست کتابخوانی اعضای حلقات صالحین برگزار شد.

وی افزود: با کمک خیرین بسیجی پایگاه مقاومت حضرت خدیجه(س) نیز ۵۰ بسته سبد کالا شامل برنج، ماکارانی، روغن، تن ماهی، گوشت و حبوبات بین نیازمندان توزیع شد.

قاسملو تصریح کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با حضور متربیان حلقه صالحین ضمن دیدار با خانواده شهیدان «محمد و ایوب سلیمانی» از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات