بیش از 77 عنوان برنامه هفته بسیج در جعفرآباد برگزار می‌شود

بخشدار جعفرآّباد مغان گفت: ۷۷ برنامه محله محور و مردمی هفته بسیج با شعار(بسیج پاره تن مردم است) در سطح جعفرآبادمغان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۲۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

بیش از 77 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در جعفرآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صالح عبدی بخشدار جعفرآبادمغان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس بسیاری از شهیدان از قشر بسیجی بودند. و بسیج همواره در دوران های مختلف انقلاب اسلامی یاریگر مردم و دولت بوده و با تمام توان برای رفع مشکلاتمردم پیشقدم شده است.

بخشدار جعفرآباد با اشاره به اینکه امروز بسیج الگوی مناسبی برای جهان است،تصریح کرد: بسیج در تمامی برهه ها و بحران ها حضور فعالی دارد. و این نیروی انقلابی علاوه بر کشورمان در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

صالح عبدی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی به گمراهی کشانده نمی‌شود،خاطرنشان کرد:  اگر در بین اقشار مختلف و دولتمردان این تفکر در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شکل بگیرد، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

محمد بیگ زاده فرمانده حوزه شهید دستغیب جعفرآبادمغان نیز گفت: ۷۷ برنامه محله محور و مردمی در هفته بسیج با شعار(بسیج پاره تن مردم است) در سطح جعفرآبادمغان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار و تقدیر از خانواده شهدا، فعالان طرح شهید سلیمانی، دیدار باامام جمعه از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج در جعفرآبادمغان می باشد.

بیگ زاده افزود : محرومیت زدایی در اولویت‌ برنامه های سپاه قرار دارد که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های دولت، خیرین، بسیج و مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده حوزه شهید دستغیب جعفرآباد با اشاره به اینکه بزرگترین ظرفیت نیروی انسانی برای هر کشور بسیج آن کشور می باشد.بیان کرد: دشمن با قدرت، جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده و در فضای مجازی فعالیت می‌کند. اما بسیجیان با پشتوانه مردمی همواره در میدان هستند، تا توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنند.

خبرنگار مهرداد عاصمی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار