نماینده مجلس، خواستار حمایت دولت و مجلس از ظرفیت خیرین شد/قدردانی بور بور، از مجمع خیرین استان گلستان

نشست سالانه مجمع خيرین استان گلستان، همزمان با انتخابات هیئت مدیره مجمع خيرین این استان با حضور رئیس مجمع خیرین کشور و نماینده گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: نشست سالانه مجمع خيرین استان گلستان، همزمان با انتخابات هیئت مدیره مجمع خيرین استان گلستان با حضور مهندس حبیب‌الله بوربور، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، مهندس رمضانعلی سنگدوینی، رییس فراکسیون مجمع خیرین و امور خیریه و حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور، برگزار شد.

در ادامه، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا و رییس فراکسیون مجمع خیرین و امور خیریه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مجمع خیرین کشور یک ظرفیت و توان بزرگ ملی است و باید از این ظرفیت استفاده شود، گفت: ما از حضرت آیت‌الله رئیسی درخواست می‌کنیم که از مجمع خيرین کشور حمایت بیشتری داشته باشد. ما هم در مجلس تلاش خواهیم کرد در بودجه سال  ۱۴۰۱و برنامه توسعه هفتم مشکلات خيرین برطرف شود.

مجمع خیرین گلستان، جزء رتبه‌های نخست مجامع کشوری است

حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور در مجمع سالیانه مجمع خیرین استان گلستان که پنج شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: اگرچه مجمع خيرین استان گلستان در ارزیابی‌ها در بین استان‌های دیگر توانسته است رتبه سوم را در میزان کمک‌های مردمی به خود اختصاص دهد، اما از منظری دیگر، سطح این کمک‌ها با توجه به میزان جمعیت، رتبه نخست را به خود اختصاص داده و مجمع خیرین استان گلستان توانسته با توجه به شرایط اقتصادی استان، عملکرد خوبی از خود به ثبت برساند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار