تبریک نهضت استادی بسیج به منتخبین جشنواره مالک اشتر

نهضت استادی بسیج با صدور پیامی انتخاب کانون بسیج اساتید استان گلستان و کانون بسیج اساتید دانشگاه کازرون استان فارس را به عنوان موفق‌ترین کانون قشری بسیج اساتید در ششمین جشنواره مالک اشتر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۳۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس این سازمان، حجت‌الاسلام تویسرکامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان بسیج از سراسر کشور در تهران برگزار شد. در این مراسم رده‌های برتر بسیج در سراسر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

تبریک نهضت استادی بسیج به منتخبین جشنواره مالک اشتر


بر اساس این گزارش، در این جشنواره از مسئول، آحاد و کارکنان بسیج اساتید استان گلستان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد کازرون استان فارس به عنوان موفق‌ترین کانون قشری بسیج اساتید در سطح بسیج تقدیر شد.

در پی این رویداد نهضت استادی بسیج با صدور پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

مسئول و کارکنان بسیج اساتید استان‌های گلستان و دانشگاه آزاد کازرون استان فارس

بی‌شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش عوامل انسانی موثرآن سازمان است. نهضت استادی بسیج بر خود واجب می‌داند از مجاهدت‌های بی‌وقفه و تلاش‌های مخلصانه مسئول، آحاد و کارکنان بسیج اساتید استان گلستان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد کارزرون استان فارس تقدیر و تشکر نماید.انشاءالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار