نماینده تفت و میبد در مجلس:

معنای مدیریت جهادی در دولت سیزدهم احیا شد/منش عزتمندانه دولت و اذعان غرب به دست پر ایران در مذاکرات

میرمحمدی گفت: وقت گذاری بسیار زیاد و فعالیت تمام وقت وزرا و شخص رییس جمهور به تمام معنای کلمه دولت سیزدهم عبارت مدیریت جهادی را احیا کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۰۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفگتو با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد قابل قبول صد روزه دولت سیزدهم اظهار کرد: علیرغم دولت یازدهم و دوازدهم که همه مشکلات و ناکارامدی‌ها را به دولت قبل ارجاع می‌دادند دو واقعیت از ابتدای روی کار آمد دولت سیزدهم قابل توجه است اول اینکه دولت سیزدهم با کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی در بودجه ۱۴۰۰ روبرو بود و دوم در حالی وضعیت موجودی کالا‌های اساسی نامناسب به دولت منتقل شد که بیشتر ارز ترجیحی که برای کالا‌های اساسی در نظر گرفته شده بود توسط دولت قبل به کار گرفته شده بود.

*منش و روش جهادی در اولین ساعت کار دولت سیزدهم نمایان شد

وی افزود:، اما جناب رئیسی با منش و روش جهادی که از ساعت اول به کار گرفت بدون انکه بخواهد مسائل و مشکلات را سر دست بگیرد نگذاشت کار مردم روی زمین بماند و حتی مرتبا در مصاحبه‌ها و اظهارات خود تاکید دارد که به آینده امیدوار است.



میرمحمدی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسی بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است تصریح کرد: بر خلاف دولت روحانی، دولت سیزدهم یک دولت میدانی و در دسترس است و سفر‌های استانی آخر هفته دولت سوای از مصوبات و دستاورد‌هایی که دارد زمینه دسترسی به بالاترین مقام اجرایی کشور را محقق کرده است.

*حضور میدانی رئیس جمهور در زمان بحران؛ بارزترین ویژگی دولت مردمی

نماینده تفت و میبد عنوان کرد: حضور میدانی رئیس جمهور در زمان بحران از بارزترین ویژگی‌های دولت سیزدهم است چراکه زمانی که کشور با بحرانی مانند زلزله یا مشکل برای جایگاه‌های سوخت پیش می‌آید شحص رییس جمهور با حضور میدانی و بررسی مشکلات، در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به سرآزیر شدن واکسن به کشور و واکسیناسیون عمومی اذعان کرد: در اواخر دولت دوازدهم و شیوع موج پنجم کشور حتی مرگ روزانه ۷۰۰ نفر را تجربه کرد و این در حالی بود که روحانی به عنوان اول شخص اجرایی کشور به بهانه هایی، چون عدم عضویت در FATF و تحریم اعلام کرد در تامین واکسن عاجز هستند، اما با روی کار امدن دولت سیزدهم با دیپلماسی قوی و با اراده سیل ۱۵۰ میلیون دزی واکسن کرونا به کشور روانه شد.

*معنای مدیریت جهادی در دولت سیزدهم احیا شد

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت گذشته این مردم بودند که مطالبه واکسن داشتند، اما امروز با همت همه جانبه، دولت از مردم درخواست حضور برای تزریق واکسن کرونا دارد و مطمئنا اگر کشور وارد پیک ششم هم بشود دیگر اون فوتی‌های چند صد نفری را شاهد نخواهد بود.

وی ابراز کرد:یکی از مولفه‌های مهم دولت سیزدهم که به شخصه از نزدیک شاهد آن هستم وقت گذاری بسیار زیاد و فعالیت تمام وقت وزرا و شخص رییس جمهور است و به تمام معنای کلمه دولت سیزدهم عبارت مدیریت جهادی را احیا کرده است.

*منش عزتمندانه دیپلماسی سیاسی دولت و اذعان غرب به دست پر ایران در مذاکرات

میرمحمدی با اشاره به نگاه ویزه دولت به حل مسائل اقتصادی عنوان کرد: دولت در زمینه بورس، ارز، تامین کالا‌های اساسی، یارانه‌ها و اوضاع مختلفی که در خط معیشت مطرح است با جلسات کارشناسی در طراز حاکمیت در صدد حل مشکلات آوار شده بر سر ملت برآمده است و این از جمله اتفاقات بسیار خوبی است که در دولت‌های گذشته مشاهده نشده بود.

این نماینده مجلس بیان کرد: در بخش دیپلماسی سیاسی هم منش عزتمدارانه دولت سیزدهم به خوبی مشهود است و در همین ابتدا هم اعلام شد اگر مذاکره‌ای هم باشد اصلا درخصوص موضوع هسته‌ای نخواهد بود و ایران بر روی ساز و کار‌های رفع تحریم‌ها پای میز مذاکره خواهد آمد و دولت‌های غربی هم به همین دست پر دولت در مذاکرات اذعان دارند که امیدواریم تیم مذاکره کننده ایران بتواند در رفع تحریم‌ها موفق باشد.

وی در پایان تاکید کرد:مطمئنا زمانی که حرکتی صورت گرفت خدا هم به برکت آن می‌افزایش و ما هم امیدواریم با حرکت جهادی دولت سیزدهم شاهد برکات زیاد توفیق خدمت رسانی به مردم باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار