نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛

بی توجهی به نماز یک خطر است/ تجربه موفق سپاه در اقامه نماز باید به سایر ادارات انتقال یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسیب های فضای مجازی در جامعه گفت؛ توجه به نماز خیلی ضعیف شده که این یک خطر است.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۰۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در همایش نماز سپاه فتح استان بر توجه به نماز در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی باید روز به روز به نماز و اخلاق اسلامی و مزین کردن افراد به احکام و آداب اسلامی و الهی اهتمام بورزند.
وی افزود: سپاه قدرت نظام اسلامی است که این نهاد مقدس باید بیش از گذشته به نماز و ارزش‌های دینی توجه ویژه‌ای داشته باشد و باید به این مهم توجه کند که افراد با ویژگی های دینی و اخلاقی اسلامی در این نهاد مقدس پرورش یابند.
حجت الاسلام حسینی گفت: راز این مقاومت‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی میادین معنویت است و باید نماز، احکام اسلامی و ارزش‌های الهی روز به روز در جامعه ترویج بیشتری پیدا کند.
وی گفت: دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ما نباید از نماز فاصله بگیرند و اگر از نماز فاصله بگیرند دشمن نفوذ پیدا می کند و خدای نکرده انحراف پیش می آید.

حسینی با بیان اینکه  نماز همه آلودگی و نواقص را از بین می برد گفت: نماز ناپاکی‌ها را از انسان دور می‌کند اگر نماز قبول شود همه اعمال خیر انسان قبول می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بالاتر از پیامبر و امامان کسی نیست، آنها تا آخرین روزهای عمر خود هم نماز برپا کردند و هم دیگران را به نماز خواندن توصیه می‌کردند.
وی فلسفه قیام حضرت امام ره را به دلیل سرکوب کردن نمادهای دینی و ارزش های اسلامی توسط رژیم پهلوی دانست و گفت: هر روز یکی از علم‌های دینی توسط طاغوت به زمین زده می‌شد و نماز یکی از آنها بود اگر نماز نباشد فساد و فحشا به راحتی در انسان ورود می‌کند .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گوهر تابناکی است، بیان کرد: حامیان این گوهر تابناک باید اهل نماز و معنویات باشند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگران منتقل کنند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن دریافته که راز موفقیت مردم همین معنویات است لذا تلاش می‌کند به جای جنگ موشکی، فساد و فحشا  را ترویج کند.

فضای مجازی ضرر و زیان زیادی به ما وارد کرده است 
حسینی به آسیب های فضای مجازی در جامعه گریزی زد و با بیان اینکه توجه به نماز ضعیف شده که یک خطر است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ترویج نماز در همه جامعه است، در سطح ادارات نماز باید ترویج داده شود، توصیه می‌کنم اقامه نماز جماعت در ادارات جدی گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقامه نماز جماعت در سپاه فتح را تحسین برانگیز دانست و گفت: در برخی ادارات که می‌رفتیم جمعیت زیادی داشتند اما تعداد کسانی که در نماز جماعت شرکت کردند زجرآور و رنج آور بود.
وی خواستار انتقال تجربه موفق سپاه به سایر ادارات شد و گفت: سپاه قدرت و بازوی نظام جمهوری اسلامی است و باید روز به روز توجه به نماز جماعت بیش‌تر شود و توسعه یابد اگر این بازو و رکن قدرتمند به لحاظ معنوی ضعیف شود در همه ابعاد ضعیف می‌شود.

حسینی با بیان اینکه سپاه امروز در صحنه مختلف استکبار را شکست داده و به زانو درآورده گفت: در همین عملیات اخیر دیدیم که سپاه با چه هیبت و شکوه خاصی، نفت مردم را از دست یغماگر جهانی گرفت و تحسین همه ملت‌های جهان را در پی داشت و موجب امیدواری مظلومان عالم شد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از افراد سیاسی که در همه حوادث و رویدادها اظهار نظر می‌کند بعد از این اتفاق گفت یک قایق تندرو ایران یک ناو آمریکایی را فراری داد البته این آقا چیزهای دیگری هم گفته که جای تاسف دارد.
وی بیان کرد: اقدام سپاه زبان این غرب‌گرایان و غرب‌گدایان را به ستایش باز کرد. این عظمت سپاه باید ادامه داشته باشد تا روزی که به یاری خداوند پرچم به دست امام مهدی(عج) داده شود.
وی راز این پیروزی‌ها را در معنویات دانست و با تاکید بر توجه همه دستگاه‌های فرهنگی به این امر حیاتی و مهم خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش توجه کند که دانش آموزان از نماز فاصله نگیرند که خدای نکرده اگر کمرنگ شود نگران کننده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات