خبرهای داغ:

ضرورت اصلاح اقتصادی کشور/جداسازی اقتصادی از نتیجه مذاکرات

شاهرود_امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ضرورت اصلاح اقتصادی و جراحی آن نیاز امروز جامعه است، گفت: گفت و گوی صادقانه با مردم، آرام کردن التهاب‌های اقتصادی و بازار با سرعت بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۶۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

ضرورت اصلاح اقتصادی کشور/جداسازی اقتصادی از نتیجه مذاکراتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه ضرورت اصلاح اقتصادی و جراحی آن نیاز امروز ایران است گفت: اصلاح اقتصادی باید سریع‌تر در سفره مردم دیده شود.
او افزود: گفت و گوی صادقانه با مردم، آرام کردن التهاب‌های اقتصادی و بازار با سرعت بیشتری انجام شود.
امام جمعه شاهرود اظهار کرد: به دور جدید مذاکرات نزدیک می‌شویم و رویکرد دولت جدید جداسازی اقتصاد کشور از نتیجه مذاکرات است این در حالیست که پیشرفت‌های هسته‌ای صلح آمیز برگ برنده ملت ایران است.
امینی تصریح کرد: عضویت در پیمان شانگ‌های و توجه به منافع ملی به جای اعتماد به غرب و نیز ارتباط با همسایگان و کشور‌های منطقه بحران‌های منطقه‌ای را مرتفع می‌کند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه به جز رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا که از شیطان صفتی دست بر نداشته اند، ارتباط و مذاکره برای منافع ملی با دیگر کشور‌ها انجام می‌پذیرد، ادامه داد: آمریکا نیز تا زمانی که از خوی استکباری خود دست برندارد راهی برای ادامه مذاکره ندارد.
امینی به مسایل اخیر و اعتراضات به حق مردم عراق درباره انتخابات اشاره کرد و ابراز کرد: ملت و دولت عراق با هوشیاری آرامش و امنیت خود را بدون دخالت سلطه گران تامین کنند.
او ادامه داد: امنیت و آرامش عراق و کشور‌های منطقه و دوری از به خشونت کشیدن عراق، خواسته‌های مردم این کشور به نفع همگان است.
امینی با بیان اینکه دغدغه مهم مقام معظم رهبری کاهش سرانه مطالعه مردم است ابراز کرد: هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای برنامه ریزی مدون در این حوزه به شمار می‌رود.
امام جمعه شاهرود تاکید کرد: کتابخوانی در فضای مجازی و حقیقی باید در سبد خانوار قرار گیرد چرا که انس با کتاب برای افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه ضروری است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به ۲۱ آبان ماه دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران اسلامی شهید تهرانی مقدم، با بیان اینکه پیشرفت‌های کنونی موشکی ملی مدیون تلاش‌های این شهید والامقام و همرزمانش در تحریم‌های ناجوانمردانه غربیان به سرانجام رسید، می باشد، تاکید کرد: بخشی از اقتدار و برگ برنده تیم مذاکره کننده دولت در مذاکرات آینده مرهون زحمات این شهید عزیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار