برگزاری همایش نماز درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر

همایش نماز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با شعار« نماز،نمادقدرت واقتدار معنوی سپاه»باحضورجمعی از مسئولین،پایوران وبسیجیان شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۴۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، همایش نماز با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان نیکشهر در سالن جلسات ناحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی  گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت ما در دوران دفاع مقدس، تاثیر نماز وترس از خدابود‌.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرهدف اصلی از برگزاری این همایش در سپاه را پیامدسنجی واثربخشی نماز در افزایش قدرت معنوی سپاه دانست وتصریح کرد: ایجادتعامل در بخش های مختلف سپاه در راستای توسعه فرهنگ نماز، معرفی ایده ها و تجربیات موفق در توسعه نماز،ارزیابی عملکرد مسئولان در راستای اشاعه فرهنگ نماز ازجمله سایر اهداف این همایش است.

حجت الاسلام قادری  گفت: اولین عبادتی که پیامبراکرم صلی الله علیه وآله دستور آن را صادرکرد، نماز است واین نشان می دهد که نماز مقدم بر همه عبادت هاست.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با تاکید بر لزوم توجه به نماز در تمامی نهادها گفت: اگر در نهاد وسازمانی نمازجماعت به بهترین نحو برگزار شود، تمامی کارهای آن مجموعه به بهترین شکل انجام و به سرانجام می رسد.

در ادامه گروه سرود ندای وحی از دبیرستان مالک اشترشهرستان به اجرای سرود پیرامون موضوع نماز پرداختند و در پایان برنامه نیز تجلیل و تقدیر و تشکر از فعالان برتر همایش نماز صورت پذیرفت.

ارسال نظرات