قدردانی رئیس مجمع خیرین، از زحمات رئیس سابق بهزیستی کشور/ قبادی دانا:به تاسی از "شهید سلیمانی" خدمت کردم

رئیس مجمع خیرین کشور، از ۳۴ ماه تلاش بی‌وقفه "وحید قبادی دانا" رئیس سابق بهزیستی کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۱۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: دویست و دهمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین کشور چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در دفتر این تشکل مردم‌نهاد برگزار شد.

"حبیب‌الله بوربور"، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در این نشست گفت: قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته آقای وحید قبادی دانا در دوره تولی ایشان در سازمان بهزیستی کشور را وظیفه خود می‌دانیم. چراکه به زعم ما ایشان توانستند در دوره مدیریت خود نظم و شفافیت را در سازمان بهزیستی حاکم کنند و حاصل اقدامات ایشان توانست حمایت‌های مادی را به جامعه هدف سازمان بهزیستی افزایش دهد و آسایش و آرامش و بهتر زیستن را در حد توان برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.


وی در ادامه از قبادی دانا خواست تا به جمع اعضای مجمع خیرین کشور بپیوندد و افزود: همین‌طور که می‌بینید در جمع اعضای هیات مدیره و همکاران من تنی چند از همکاران خدوم شما در سازمان بهزیستی قرار دارند و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که بتوانیم از توان تخصصی شما و تجربه‌ای که در طول مدیریت سازمان بهزیستی اندوخته‌اید در مجمع خیرین کشور استفاده کنیم. بنابراین به شما می‌گویم که اینجا خانه شماست.


رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، با اشاره به تجربه خوب مجمع و سازمان بهزیستی در احداث شیرخوارگاه شبیر پیشنهاد کرد، قبادی دانا در ترکیب هیات امنا یا هیات مدیره خیرین حامی شیرخوارگاه شبیر قرار گیرد.
در ادامه جلسه هریک از اعضای هیات مدیره در قالب جملاتی، استنباط خود را از دوره حضور دکتر قبادی دانا در سازمان بهزیستی بیان کردند.


"حسن حمزه‌زاده"، مدیرعامل مجمع خیرین کشور هم در اظهارتی گفت: هوش سرشار و نخبگی آقای دکتر قبادی دانا زبانزد خاص و عام است. او توانست هوشمندی و شفافیت را در سازمان متبوعش تصری بخشد و امروز سازمان بهزیستی دیگر آن سازمان عریض و طویل با بروکراسی سنگین نیست و این محصول حضور موثر او و توان مدیریت سرزنده، چالاک و چابک بر این سازمان است.


وحید قبادی دانا، رییس سابق سازمان بهزیستی پس از شنیدن صحبت‌های اعضای مجمع خیرین کشور گفت: یکی از برکات حضور من در سازمان بهزیستی، آشنایی و همراهی با خیرین و نیکوکارانی چون شما بود. از تک‌تک شما آموختم و با شما بهترین تجربیات من در حوزه کمک به محرومان شکل گرفت.


وی افزود: در این دو سال و ۱۰ ماه، همواره سعی کردم هرچه در توان دارم در جهت خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی به کار بندم و همجنین در طول مدت مسئولیت تلاش کردم تا به تاسی از سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، فارغ از رنگ‌بندی‌ها و جهت‌بندی‌های معمول سیاسی کشور، شایستگان در هر بخشی ارج ببینند و بر صدر بنشیند تا تیمی متکی بر وجدان کاری، ایمان، توان علمی، پاکدستی و حاضر در میدان بتوانند خالصانه جهت رفع مشکلات مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند. 


رییس سابق سازمان بهزیستی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر روز که گذشت قدر و ارزش آن را بیشتر از قبل دانستم و همواره سعی کردم اگر شده به قدر راه‌انداختن کار حتی یک‌نفر، بیشتر در سازمان بمانم. هنگامی هم که مقرر شد مسئولیت را به دست برادر دیگری بسپارم، برنامه چهارساله‌ام را به همراه گزارش اقداماتم به ایشان تحویل دادم و برایشان در انجام این مسئولیت دعا کردم.


پایان‌بخش سخنان "قبادی دانا" این جمله بود: امید است به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم کشورم ایفا کرده باشم.


در پایان این مراسم نیز اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور با اهدای لوح سپاس از ۳۴ ماه تلاش بی‌وقفه و جهادگونه "وحید قبادی دانا"، رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور تقدیر و با گرفتن عکس یادگاری، خاطره دویست و دهمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین کشور را به ثبت رساندند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار