برگزاری همایش علما، سران، معتمدین و نخبگان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان

زاهدان/ همایش علما، سران، معتمدین و نخبگان استان سیستان و بلوچستان با همت قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۶۱
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرف کشور در این همایش با بیان اینکه حقانیت و صداقت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری نمایان تر شده است گفت: نباید اجازه دهیم که سیاستهای کثیف دشمن باعث تضغیف کشور شود.

وی بیان کرد: افق روشن و امیدوار کننده ای در آینده در پیش داریم و جوانان عزیز ما با تلاش خوشان خواهند توانست آینده درخشانی را برای کشور و برای استان رقم بزنند.

سردار علی خلیل آبادی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما یهود است و نمی خواهد وحدت و همدلی مسلمانان شیعه و سنی را ببیند افزود:یهودیان  یکسره در حال ایجاد تفرقه و دشمنی هستند و ما باید در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان آگاه باشیم و بتوانیم این وحدت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان زبانزده خاص و عام هست و این وحدت و همدلی امروز به  الگوی مناسبی تبدیل شده است.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی و موفقیت امقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان های متعددی دست به دست داده بودند  تا انقلاب اسلامی را منحرف و از بین ببرند اما فداکاری و درایت نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران این اجازه را به دشمنان نداد و امروز پس از گذشت بیش از چهل سال انقلاب اسلامی همچنان مقتدرانه و استوار ایستاده است .

مولوی نذیر احمد سلامی با اشاره به نقش موثر سپاه در ایجاد صلح و امنیت در استان های مرزی و به خصوص سیستان و بلوچستان افزود: امروز به لطف خدا استان سیستان و بلوچستان از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و این موفقیت حاصل همکاری سپاه با مردم بوده است .

وی با توجه به اینکه دشمن درصدد این بود که با استفاده از موقعیت استان بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد و به وحدت و همدلی مردم خدشه وارد کند افزود: مردم سیستان و بلوچستان از اول انقلاب تا کنون  در همه عرصه ها وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری ثابت کردند و همیشه با وحدت و همدلی خود مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار