مدیر حوزه خواهران تهران در دیدار با خانواده شهیدان اسلامی:

جبهه فرهنگی انقلاب نیازمند جهاد شبانه روزی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در منزل شهید حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی اسلامی با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۵۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
جبهه فرهنگی انقلاب نیازمند جهاد شبانه روزی است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در منزل شهید والا مقام حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی اسلامی ضمن دیدار با خانواده و فرزند جانباز این شهید عزیز، اظهار داشت: جهادی که شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس در جبهه نبرد با دشمن انجام دادند، اکنون وظیفه حوزه های علمیه در جبهه فرهنگی است که به مراتب سخت تر از جنگیدن با دشمن است و نیازمند جهاد و ایثار شبانه روزی است.

جبهه فرهنگی انقلاب نیازمند جهاد شبانه روزی است
 

وی با اشاره به حدیث قدسی در خصوص مقام و منزلت شهدا، بیان کرد: «مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی اَحَبَّنی وَ مَن اَحَبَّنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتَهُ وَ مَن عَشَقَتَهُ قَتَلتَهُ وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ وَ مَن عَلی دِیَتَهُ فَاِنّا دِیَتُهُ» علت خریداری خداوند نسبت شهیدان، اخلاص و معرفت و ایثاری بود که از خود بروز دادند و ما نیز اگر بخواهیم خداوند خریدارمان شود باید به این صفات آراسته شویم.

جبهه فرهنگی انقلاب نیازمند جهاد شبانه روزی است
 

گفتنی است، «رجبعلی اسلامی خوزانی» در تاریخ دهم دی سال ۱۳۰۷در خمینی‌شهر اصفهان به دنیا آمد و سرانجام در تاریخ در اول اسفند سال ۶۴ همراه با تعداد چهل نفر از روحانیون به سرپرستی شهید آیت‌الله محلاتی نماینده حضرت امام (ره) در سپاه با هواپیما عازم جبهه بودند که بر اثر حمله دشمن به شهادت رسیدند. وی در زمان حیات خود مدتی را به تدریس در حوزه علمیه خواهران اشتغال داشته است.

شهید رجبعلی اسلامی خوزانی، شهید شاخص روحانی در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات