قرارگاهی برای جهش تولید و فعالسازی واحدهای صنعتی راکد در کهگیلویه و بویراحمد/ بسیج مهندسین صنعتی سپاه فتح همه را پای کار آورد

نشست قرارگاه صنعتی مهندس شهید اسد الله عنبری «نهضت جهش تولید » با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئولان اقشار مختلف بسیج و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۵۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این نشست امروز با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، مسئولان  اقشار بسیج و معاونت های سپاه فتح و همچنین مدیران شرکت های صنعتی و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن فرماندهی سپاه فتح برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عطا یزدان خواه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای جلسه با ارایه گزارشی از وضعیت واحد های تولیدی استان گفت؛ ۱۰۰ واحد تولیدی مشکل دار در سطح استان پایش و عارضه یابی شده اند و همه دارای شناسنامه عارضه یابی هستند.

سپس سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسؤل سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گزارش از روند فعالیت های قرارگاه صنعتی شهید اسدالله عنبری ارایه کرد و گفت: با انجام پایش و عارضه یابی که توسط مهندسین پایشگر سازمان بسیج مهندسین صنعتی انجام می شود کمک بسیار خوبی به عرصه صنعت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از تلاش های مجموعه سپاه و بسیج در زمینه جهش تولید قدردانی کرد و گفت؛ ۵۱۰ واحد صنعتی در استان وجود دارد که ۶۷ درصد آنها فعال و بقیه نیمه فعال یا راکد است .

سالار حسین پور افزود؛  علت اصلی رکود واحدهای صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد تلاطم های اقتصادی بوده که بیشتر صنایع خرد را با مشکل مواجه کرده است. 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ بیشترین منابع آب برای مصارف صنعتی را در کشور به استان ما اختصاص داده اند و باید ازاین ظرفیت درست به نحو مطلوب استفاده کرد.

معاون اداری تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ ۴۵ درصد کارگران استان بیمه هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در پایان این نشست بر ضرورت بررسی بازار و بازاریابی تخصصی برای صنایع استان تاکید کرد و گفت؛ باید طرح های توجیهی به صورت تخصصی تهیه و تدوین شوند. 
سردار خرم دل افزود؛ برای کمک به روند تولیدات صنعتی استان باید بازاریابی مجازی و تبلیغات وسیع در فضای مجازی صورت گیرد.
وی بیان کرد؛ مشکلاتی که بین بانک ها و مسئولین کارخانجات ایجاد می شود بررسی و در جهت رفع آنها اقدام شود.
وی گفت؛ ضروری است در جلسه ای با حضور مدیران بانک ها و مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی و رئیس سازمان صمت باهدف جهش تولید در استان و حل مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شود.
سردارخرم دل بر ضروزت توجه به فرهنگ کار و تلاش در استان تاکید کرد و گفت؛ همکاری لازن جهت آموزش فرهنگ کار انجام شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات