مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم:

بندگی خدا همنشینی با شهدا و صالحان را به دنبال دارد

حجت الاسلام «اکبری» گفت: اطاعت از خدا و رسولش موجب همنیشنی با صدیقین و شهدا و انبیاء و صالحان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۲۵
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم امروز در مراسم تجلیل از ماموریت رزمندگان لشکر ۱۷ که در سالن آمفی تئاتر موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه قم و لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در حراست از امنیت مرز‌های شمالغرب کشور را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بدون شک این شهیدان عزیز و بخصوص شهدای مدافع حرم که در راه یاران سیدالشهدا (ع) قدم نهادند و خاک زیر پایشان سرمه چشم و آرامش دل و شفای دردهاست، نام و یادشان همواره جاودان خواهد ماند.

اکبری تاکید کرد: ماموریت‌های پیروزمندانه لشکر ۱۷ در شمال غرب و سوریه، عطر و یاد حماسه‌ها و سلحشوری‌های گردان‌های خط شکن این لشکر در دوران دفاع مقدس را احیا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت «انسان» بودن هر انسان، گفت: هر انسانی که دل در گرو خدا و اولیاء الهی دارد، از دیگران متمایز می‌شود و آنچه به او بها می‌دهد، طاعت و عبادت و بندگی خدای متعال است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) تصریح کرد: معنای «خذوا حذرکم» در آیات قرآن، آماده باش حساب شده با پشتکار عمیق و دل در گرو خدای خویش نهادن است.

وی افزود: جنگ، سخت است، اما جهاد اکبر و جهاد با نفس از آن سخت تراست، زیرا نفس اماره انسان را به هر سمت و سویی که می‌خواهد می‌کشد تا بینی انسان را به خاک بمالد مگر اینکه خدا رحم کند و اینجاست که آن آماده باش، به کار می‌آید.

اکبری با اشاره به آیه ۶۹ سوره نساء «و من یطع الله والرسول...» عنوان کرد: شرط همنشینی با انبیاء، صدیقین، شایستگان و شهدا، بندگی خدای متعال و اطاعت از او و رسول اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار