خبرهای داغ:

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی مدارس استان همدان برای همکاری با نیروهای جهادی بسیج

همدان-در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل نوسازی که به میزبانی سپاه ناحیه همدان برگزار شد، این سازمان‌ها برای حمایت از نیروهای جهادی بسیج اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۵۸
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و رئیس دفتر دکتر حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به میزبانی سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در این جلسه ضمن تشکر از پشتیبانی سازمان‌ها و ادارات از نیروهای جهادی، بر لزوم تقویت گروه‌های جهادی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان نیز بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی سلامت محور و برای پایش سلامت به مناسبت هفته بسیج، دانشگاه علوم پزشکی از امکانات دارویی و ویزیت رایگان در این پایش سلامت حمایت خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز گفت: با تمام توان در راستای بازسازی و تعمیر مدارس قدیمی و به ویژه مدارس کوثر سپاه، تلاش خواهیم کرد.

در ادامه جلسه، با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد یک کلینیک سیار دندانپزشکی در اختیار گروه جهادی شهید «زارع الوانی» قرار گیرد و همچنین این گروه جهادی بتواند از ظرفیت درمانگاه‌های دولتی که قابلیت ارائه خدمات دندان پزشکی دارند، استفاده کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار