خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

شهید سلیمانی معمار امنیت پایدار و ثبات بین المللی محور مقاومت بود

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: شهید سلیمانی معمار امنیت و ثبات در منطقه و محور مقاومت بود و با تشکیل گروه های مقاومت در کشورهای جبهه مقاومت توانست امنیت پایدار را در این کشورها بومی سازی کند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۰۸
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست صمیمی با پاسداران سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، امنیت انقلاب اسلامی ایران را مرهون جانفشانی شهداء دانست و گفت: امنیت امروز انقلاب اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدایی است که در عرصه های مختلف داخلی و خارجی برای تأمین امنیت کشور و دفاع از کیان امت اسلامی لحظه ای تردید به خود راه ندادند.

وی در ادامه افزود: شهید قاسم سلیمانی از جمله امنیت آفرینانی بود که به حکم تعالیم الهی و برگرفته از مکتب حسینی، پای در عرصه جهاد مقدس گذاشت و توانست در طول سالیان سال با مجاهدت های منطقه ای و بین المللی خود امنیت را در منطقه بومی سازی کند.

سردار رفیعی آتانی، با اشاره به نقش شهید سلیمانی برای ایجاد امنیت منطقه و محور مقاومت اظهار کرد: شهید سلیمانی معمار امنیت و ثبات در منطقه و محور مقاومت بود و با تشکیل گروه های مقاومت در کشورهای جبهه مقاومت توانست امنیت پایدار را در این کشورها بومی سازی کند و این امنیت پایدار باعث تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع محور مقاومت شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، خدمت در سپاه را سربازی امام زمان (عج) دانست و گفت: امروز خدمت رسانی برای سپاه مرز مشخص ندارد و هرجا که کار زمین بماند سپاه با اقتدار و روحیه جهادی ورود پیدا می کند و خدمت بی منت را جزء وظایف ذاتی خود می داند و معتقد است که خدمت در سپاه، سربازی امام زمان (عج) محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار