سردار ذوالقدر:

تسخیر لانه جاسوسی فتح اولین باب شکستن استخوان های آمریکا بود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ، گفت: تسخیر لانه جاسوسی فتح اولین باب شکستن استخوان های آمریکا بود.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۷۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد، گفت: به واسطه قدرت نظام و نقش بی بدیل ایران اسلامی در مناسبات منطقه ای و بین المللی، دیگر آمریکایی ها گزینه ای روی میز ندارند و بجای تهدید در حال ترک منطقه هستند.
 
 به واسطه پشتیبانی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نیروهای نظامی کشور به یکی از قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده اند و آمریکایی ها می دانند که نمی توانند مانند گذشته هر چه که بخواهد بر سر مردم ایران و منطقه بیاورند.
تسخیر لانه جاسوسی فتح اولین باب شکستن استخوان های آمریکا بود و به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و محو کامل اسرئیل از روی نقشه کره زمین خواهیم بود.
خوشبختانه ملت های منطقه نیز با تاسی از ملت ایران امروز بیدار شده اند و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل ایستاده اند به  طوری که جوانان فلسطینی پس از 70 سال مبارزه با سنگ امروز توانایی تولید و شلیک انواع موشک را به اسرائیل پیدا کرده اند.
ارسال محموله های سوختی ایران به لبنان با تمام محدودیت ها و تحریم های آمریکا، موشک باران گنبد آهنین اسرئیل توسط جوانان فلسطینی، مقاومت ملت یمن، عراق و سوریه همگی مبین این است که آمریکایی ها جایگاهی در خاورمیانه ندارند.
استکبار جهانی در گذشته با جنگ، موشک، هواپیما، بمب و انواع تجهیزات نظامی به دنبال تسخیر مردم جهان بود اما امروز سیاست هایشان عوض شده و از جنگ نرم و ابرازهایی مانند فضای مجازی، ماهواره و انواع رسانه های دیگر به دنبال تسخیر جوانان هستند.
خانواده ها باید با تربیت دینی و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی استکبار جهانی مقابله کنند و نسل مومن و انقلابی پرورش دهند.
 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار