مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

دشمن حرکت کند سیلی سختی خواهد خورد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه طبق فرمایش امام خامنه ای دوران بزن در رو به پایان رسیده است، گفت: دشمنان با کوچکترین حرکت و اشتباه خود سیلی سختی از ملت می خورند.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۶۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای والا مقام کوی نصر و سالگرد شهید فرهنگی والا، افزود: امروز یکی از اهداف مهم آمریکا کشاندن درگیری ها و جنگ ها به کشورهای اسلامی است.

وی اضافه کرد: نکته دیگر از این اقدامات استکبار مبحث شیعه هراسی است که دشمنان با این هدف سعی دارند با  ترساندن برخی دولتمردان کشورهای اسلامی سلاح و تجهیزات تولیدی خود را به فروش برسانند.

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله تبلور غیرت و ایثارگری عاشقان سرور سالار شهیدان بود، بیان کرد: علت ماندگاری خون سید الشهدا(ع) اراده الهی است و هر حرکتی که به تاسی از سرور و سالار شهدا باشد ماندگار خواهد ماند.

وی ادامه داد: امام راحل روحیه خودباوری را در ملت ایران اسلامی بخصوص نسل جوان احیا کرد و این نسل چنان پوزه استکبار را به زمین زدند که دشمن مغرور که می خواست در عرض یک هفته در تهران جواب بقیه سوالات خبرنگاران بدهد با ذلت و زبونی شکست خوردند و حتی یک وجب از خاک کشورمان را اجازه ندادند تا جدا شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار