خبرهای داغ:

انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی در اولویت است/واحد فناور طلوع در سمنان تشکیل شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الامر (عج) سمنان گفت: فعالیت در حوزه علمی و پژوهشی از اولویت‌های مهم پایگاه بسیج صاحب الامر (عج) سمنان است.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۶۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: فعالیت در حوزه‌های علمی و پژوهشی یکی از کارهای ارزشمندی که از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ در شورای راهبردی پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الامر عج سمنان مورد طرح، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

وی افزود: با کمک و همکاری شکرالهی معاونت علمی و پژوهشی پایگاه و سایر اعضای شورای مزبور، اقدامات مهم و بنیادینی در حوزه علمی و پژوهشی انجام گرفته است، به‌طوری که در همین مدت کوتاه، موفقیت‌هایی قابل تحسینی به دست آمده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الامر (عج) سمنان از جمله این موفقیت‌ها را تشکیل شورای جدید علمی و پژوهشی پایگاه با حضور اساتید برجسته دانشگاهی پایگاه، از جمله پرفسور سیف‌الله سعدالدین از بسیجیان قدیمی و ایثارگر پایگاه و یکی از دانشمندان برتر دنیا و معاونت پژوهشی دانشگاه سمنان، حسین ابراهیمیان عضو شورای راهبردی پایگاه، فرزند معزز شهید و از اساتید دانشگاه سمنان و معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و حسین داورپور از صاحب‌نظران برجسته در حوزه کسب و کار و عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و از نخبگان در بخش آی.تی و نیز تعداد دیگری از کارشناسان صاحب‌فکر و نخبه، پایگاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات شورای علمی و پژوهشی پایگاه با توجه به تأکید مقام معظم رهبری " مبنی بر پیشروی در علم با شدت بالا " برای هم‌اندیشی، نظرخواهی، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات مقتضی، برحسب ضرورت‌های فعلی بسیج و جامعه به‌صورت مستمر و پیگیر در این پایگاه برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الامر (عج) سمنان اظهار داشت: اخذ گواهی پذیرش در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در بهار سال ۱۴۰۰ با ارائه طرح برگزاری و مدیریت رویدادهای استارت اپی، شتاب دهی با عنوان" فناور طلوع " که این واحد، با حضور جمعی از جوانان بسیجی پایگاه تشکیل و با استقرار در آن مرکز، فعالانه در حال فعالیت هستند.

مظاهری عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای رسمی و ویژه با تعدادی از مراکز، جهت انجام فعالیت‌های در حوزه‌های علمی، استار تاپی و آموزشی منعقد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها