خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت

تجلیل مقام آوران لیگ علمی پایا و مسابقات بین المللی نور در آذربایجان شرقی

تبریز- سرپرست کانون نخبگان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: با برگزاری آیینی از مقام آوران چهاردهمین لیگ علمی پایا و مسابقات بین المللی نور در استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۱۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سراجی افزود: این آیین به همت مدیریت علمی پژوهشی و فناوری سازمان بسیج دانش آموزی برای تجلیل  از مقام آوران چهاردهمین لیگ علمی پایا و نخبگان طرح شهید بهنام محمدی که در مسابقات بین المللی «نور» رتبه برتر را کسب کرده بودند برگزار شد.

وی اضافه کرد: مسابقات نور بخش دانش آموزی مسابقات جایزه بنیاد حضرت مصطفی(ص) در بین کشورهای اسلامی است که هرساله با نام گذاری یکی دانشمندان اسلامی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و موسسات دیگری برگزار می شود.

سراجی ادامه داد: لیک علمی پایا هم در راستای فعالیت مرکز نخبگان بسیج دانش آموزی است که در سال جاری 856 تیم که هر تیم آن پنج نفره است در این لیک شرکت داشتند که دانش آموزان توانستند در آن  10 مدال را به خود اختصاص دهند.

تجلیل از مقام آوران لیگ علمی پایا و مسابقات بین المللی نور در آذربایجان شرقی

به گفته وی پیش از تجلیل از دانش آموزان، طرح های ساخته شده بالن مدل هوای گرم و قایق خورشیدی توسط دانش آموزان نخبه بسیجی اسما رشید و محمد الهیاری فرد در این آیین ارائه شد.

سراجی در پایان از نمایش طرح ها و دستاوردهای برگزیدگان کانون نخبگان طرح شهید بهنام محمدی در نمایشگاه بین المللی ربع رشیدی امسال که در این هفته برگزار می شود، خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار