خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای بسیج؛

خلیج فارس تحت مالکیت جمهوری اسلامی است

سردار آتانی گفت: پاسداران نیروی دریایی سپاه مقتدر، دست سارق را در خلیج فارس قطع کردند و این پیام را به تمام جهان مخابره کردند که خلیج فارس تحت مالکیت جمهوری اسلامی است و هیچ کسی حق ندارد در این مکان جولان دهد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۵۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه نخستین مرحله استانی از سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسوولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر بیان کرد: در روزگاری زندگی می کنیم که فرصت، طلایی هستند و قدر و جایگاه اقدامات تولید کنندگان محتوای دیجیتال و فعالان مجازی باید ارج نهاده شود.

وی گفت: امروز در شرایطی به سر می بریم که در یک جنگ تمام عیار در تقابل با دشمن هستیم و اگر دقت نکنیم با مشکلات فراوانی رو به رو خواهیم شد، لذا در این جنگ زمان و دقایق مهم است و باید به صورت حساب شده و دقیق با دشمن به مبارزه پرداخت.

فرمانده ارشد نظامی استان عنصر زمان را عامل گره گشایی مشکلات کشور دانست و اظهار کرد: اقتدار ما در جایگاهی است که امروز جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به جنگ ۱۱ روزه غزه و جنگ ۶ ساعته خلیج فارس در روزهای اخیر تبدیل شده است که این امر بیانگر قدرت جبهه مقاومت است.

سردار آتانی عنوان کرد: با استناد به سخنان آیت اله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، شما فعالان عرصه دیجیتال و فضای مجازی که دغدغه مند انقلاب هستید، در واقع بعنوان مفسران قرآن کریم توانستید آثار خوبی ارایه دهید.

وی افزود: در تمامی آثار درد و دغدغه جامعه وجود داشت و به دنبال رفع مشکل جامعه بودید که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و باید این مسیر ادامه پیدا کند.

سردار آتانی با تاکید بر این که ایده های خلق شده از سوی شرکت کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باید مورد استقبال مسوولان و بهره مندی جامعه قرار گیرد اضافه کرد: باید از این ایده ها برای ساختن جامعه به نحو احسن استفاده کرد چرا که بخشی از هدف رویداد ارائه ایده هایی برای رفع دغدغه های جامعه است و این تولیدات و آثار باید به صورت عملیاتی در رفع مشکلات مردم در عرصه های مختلف اجرا شده . مشکلات را کاهش دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به شکست هیمنه و قدرت آمریکا عنوان کرد: خلیج فارس سالیان سال جولانگاه ملت های بیگانه بوده است اما این اواخر هیمنه آمریکا در این فضا شکسته شد و اینک جمهوری اسلامی درباره مکانی صحبت می کند که مالک آن بوده و بی شک و قطعا این قدرت را دارد که مالکیت آن را داشته باشد.

سردار آتانی در ادامه یادآور شد: پاسداران نیروی دریایی سپاه مقتدر، دست سارق را در خلیج فارس قطع کردند و این پیام را به تمام جهان مخابره کردند که خلیج فارس تحت مالکیت جمهوری اسلامی است و هیچ کسی حق ندارد در این مکان جولان دهد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار