خبرهای داغ:

شرکت سیمان بیارجمند باید ۵۰ میلیارد تومان آورده داشته باشد تا حمایت شود

شاهرود_ رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: شرکت سیمان بیارجمند تمدید قرارداد امور اراضی و بانک دارد و تسهیلات مربوط به آورده متقاضی که باید پنجاه میلیارد تومان تأمین تا حمایت‌ها انجام شود، باید اجرایی گردد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۱۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

شرکت سیمان بیارجمند باید ۵۰ میلیارد تومان آورده داشته باشد تا حمایت شودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی تشنه دل در نشست شورای ادارای شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با تاکید بر اینک علاقمند هستیم که واحد‌های تولیدی و صنعتی ایجاد شود و حمایت می‌کنیم، افزود: مشکلاتی که در واحد‌های معدنی ما در طرود است به دلیل مشکلات تامین آب است که با صحبت با آب منطقه‌ای در حال حل آن هستیم.
او با اشاره به مشکل شرکت پنبه که معضل سرمایه ثابت بانکی است، افزود: این مشکل همه واحد‌های صنعتی با بانک هاست که برای تبدیل ابزار آلات فرسوده تسهیلات واگذار نمی‌شود و باید بدان توجه نمود.
رئیس سازمان صمت استان سمنان بر حل مشکل کارخانه آهک و سنگ لاشه شاهرود در کارگروه تسهیل و سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات و کمیته رصد اشاره کرد و افزود: در خصوص شرکت سیمان بیارجمند تمدید قرارداد امور اراضی و بانک صادرات است و تسهیلات مربوط به آورده متقاضی که باید پنجاه میلیارد تومان تأمین کند تا حمایت‌ها انجام شود.
تشنه دل در خصوص مشکلات سیمان شاهرود نیز بر تعامل این شرکت با اداره برق و گاز تاکید کرد و خواستار تعامل و همکاری دوسویه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار