مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه در گفتگو با«بسیج»:

آموزش و پرورش با تربیت حسین فهمیده ها انقلاب را در رسیدن به اهداف خود یاری کند

حجت الاسلام منصوری گفت: نوجوانی که در آتش جان خود را برای نجات هموطنانش فدا کرد خودش حسین فهمیده بود و ما در آموزش و پرورش باید با تربیت حسین فهمیده ها انقلاب را در رسیدن به اهداف خود یاری کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۷۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، همزمان با 13 آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای خون خوار حجت الاسلام حسین منصوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج با اشاره به وقایع مهم 13 آبان گفت: این روز ها بار دیگر شاهد شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا به دست سربازان و دلاورمردان این مرز و بوم بودیم که توانستند با یاری خداوند متعال بار دیگه این هیمنه پوشالی را درهم بشکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه با بیان اینکه یکی از الگوهای دانش‌آموزان ما حسین فهمیده است اظهار داشت: خیلی از افراد فقط نحوه شهادت ایشان را می دانند ولی باید بدانند کسی که به چنین جایگاه بالایی رسیده قبل از شهادت در عرصه های جهادی قبل از پیروزی انقلاب حضور داشته و با آن سن کم به توزیع و پخش اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) می پرداخته و بعد از انقلاب هم همیشه در خط اول بوده و به مدت یک ماه در غائله کردستان در همان اوایل انقلاب حضور داشته است.

حجت الاسلام منصوری با بیان برخی از ویژگی های شهیدحسین فهمیده یادآور شد: وقتی ایشان در جبهه نبود روی فرش نمیخوابید و روی زمین می خوابید و می گفت رزمندگان روی زمین می خوابند و نباید الان مثل آنها زندگی کنم.

وی ضمن توصیه به مطالعه سرگذشت شهدا از جمله شهید دانش آموز، شهید فهمیده گفت: نوجوانی که در آتش جان خود را برای نجات هموطنانش فدا کرد خودش حسین فهمیده بود و ما در آموزش و پرورش باید با تربیت حسین فهمیده ها انقلاب را در رسیدن به اهداف خود یاری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار