دانش آموزان آینده سازان کشور بر اساس آرمانهای انقلاب هستند

زابل/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، نشست بصیرتی ویژه دانش آموزان دختر دبیرستان علوم معارف در شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۰۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، نشست بصیرتی ویژه دانش آموزان دختر دبیرستان علوم معارف  در شهرستان زابل برگزار شد.

خواهر بسیجی نخجوان در این مراسم گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه با تکیه بر فرهنگ اسلامی ئ انقلابی قله های پیشرفت و تعالی را فتح کرده و زمینه ساز تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی هستند .

وی افزود: دانش آموزان بعنوان ذخایر عظیم انسانی و فرهنگی کشور نقش مهمی در توسعه، رشد و بالندگی کشور ایفا می کنند .

این مسئول با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی ، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است گفت جوانان انقلابی با تکیه بر توان و استعداد بومی توانستند قله های رفیع علم را درنورنند که دشمنان انقلاب اسلامی از این خودکفایی ئ استقلال علمی جوانان بسیار هراسان هستند و چشم دیدن پیشرفتهای علمی جوانان انقلابی ایران اسلامی را ندارند و ما بع جهانیان ثابت نمودیم که ما میتوانیم در تمام عرصه های علمی موفق و کار امد باشیم .

 نخجوان ادامه داد: جوان انقلابی تراز انقلاب با سعی و تلاش و کوشش فراوان به تمامی زور گویان عالم فهماند که هیج قدرتی حق دخالت در کشور مارا ندارید و خودمان با توسعه علم و فناوری می توانیم کشورمان را در تمام زمینه های علمی به سرعت به پیش ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار