بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

۱۳ آبان یادآور یکی از صفحات درخشان تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایرانی در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن به حساب می‌آید.


سه رخداد مانا، تبعید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستمگر پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، شاکله ماندگار ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.


امروز ملت فهیم و شریف انقلابی ایران اسلامی، بویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی، به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازد که ملت‌های مظلوم و مستضعف در اقصی نقاط جهان بیدار گشته و شاهد مبارزات آنان بر علیه استکبار جهانی هستیم.


ملت قهرمان ایران به یاری خداوند متعال در تسخیر قلل علم و تکنولوژی و نوآوری در تمامی زمینه‌ها، دستاورد‌های دفاعی و ... موجب تحیر و سرخوردگی قدرت‌های بزرگ جهان شده و طبیعی است که مورد بغض و کینه ناتمام استکبار هم قرار گیرد.


اگر چه ایران اسلامی در عمل ثابت کرده است که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح دوست و آزاده دنیا است، اما با شور و معرفت عاشورایی و اقتدار بیشتر در مسیر مبارزه با ظلم را ادامه داده و خواهد داد.


سازمان بسیج کارمندان استان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و بزرگداشت یاد و خاطره‌ی حماسه آفرینان این واقعه ماندگار و پر افتخار با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی میثاق مجدد و با منویات رهبری معظم انقلاب بیعت دوباره می‌بندد و تا نابودی کامل مستکبرین عالم و مهیا شدن زمینه برقراری حکومت عدل الهی همپای ملت سرافراز ایران اسلامی در حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، برای اجرای هر فرمانی در مسیر اقتدار نظام اسلامی آماده و گوش به فرمان است.



با تقدیم احترام
سازمان بسیج کارمندان استان کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار